DigitalTalks Sonbahar’15 Ekim Ayında Başlıyor

Bildiğiniz gibi DigitalTalks İlkbahar’15, 21 Mayıs’ta sona erdi. Birbirinden değerli isimleri ağırladığımız 6 haftalık maratonun programını tekrar hatırlamakta fayda var:

14 Nisan Salı
YouTube’dan Nasıl Para Kazanıyoruz?
Ersan Özer; Mediakraft Kurucu Ortağı

Dünyada ve Türkiye’de Online Video: Değişen Dinamikler
Tümay Asena; CEO & Kurucu Ortak, Nokta

21 Nisan Salı
Kartlı Ödemelerin Ülke Ekonomilerine Katkısı
Cenk Temiz; Bankalararası Kart Merkezi Genel Müdürü Yardımcısı

28 Nisan Salı
Mobil Gelecekte Pazarlama
Esra Süzme; Turkcell Kurumsal Pazarlama Direktörü

Mobilde Doğan Şirketler [Panel]
Ozan Tatar; Kurucu, Thoughts & Talks [Moderatör]
İlker İnanç; Twentify Kurucu Ortağı
Volkan Biçer; mobilike Kurucu Ortağı

5 Mayıs Salı
Dijital mi? O da ne?
Haluk Sicimoğlu; BBDO Turkey Chief Strategy Officer

12 Mayıs Salı
Perakende Sektörü E-ticareti Nasıl Görüyor ve Yönetiyor? [Panel]

Ozan Tatar; Kurucu, Thoughts & Talks [Moderatör]
Kadri Özdal; Satış Genel Müdür Yardımcısı, n11.com
Akın Altuğ; Genel Müdür, Kemal Tanca
Suat Aluf; Kurucu, arabamaraba.com
Yalın  Koçalan; Koordinatör, Sportcity

Teknolojinin Perakende Üzerindeki Dönüştürücü Etkisi
İzge Cengiz; Ürün Müdürü, Monitise

21 Mayıs Perşembe
Evrimleşen Dijital Kullanıcı Davranışı
Cemal Büyükgökçesu; Analytics & Dönüşüm Danışmanı, Google

Dijital Tüketiciyi Anlamak
Can Ogan; Digital Marketing Intelligence Lead, GfK

16 konuşmacının önemli paylaşımlarda bulunduğu etkinliklere toplamda 1.000’e yakın kişi katıldı. Katılımcılarımız, sordukları sorular ve yaptıkları yorumlarla DigitalTalks’a her zaman olduğu gibi değer kattı. Katılımcılarımızın yaş ortalaması 30 iken; kadınların toplam katılımcılar içindeki oranı %45 seviyesindeydi. Büyük bir kısmı başlangıç ve orta seviye yöneticilerden oluşan dinleyicilerimiz arasında kimilerinin 6 hafta boyunca bizlerle birlikte olmasından oldukça mutlu olduk. Hatta Şahin Seçil gibi etkinlik notlarını paylaşan katılımcılarımızı görmek bizleri ilerisi için daha da motive etti.

DigitalTalks İlkbahar'15
Koç Üniversitesi Kuluçka Merkezi‘nin ana destekçi, Bankalararası Kart Merkezi ve N11‘in platin sponsoru, Turkcell‘in teknoloji sponsoru olduğu DigitalTalks İlkbahar15’in altın sponsorları ise GfK, Monitise,Twentify, Haribo veÜlker Kellogg’s‘tu. İngiliz Ticaret Odası, Bloomberg Businessweek Türkiye ve Doğadan’ın da desteklediği etkinliklerimize katılan tüm konuşmacılarımıza, katılımcılarımıza ve destekçilerimize tekrar teşekkür ediyoruz.

Şimdi sizlerle güzel bir haber paylaşmak istiyoruz; DigitalTalks Sonbahar15’i yine Koç Üniversitesi Kuluçka Merkezi’nde düzenleyeceğiz. 6 Ekim Salı akşamı başlayacak oturumlarımızı 10 Kasım Salı akşamı tamamlamayı planlıyoruz. Şimdiden gerekli içerik hazırlıklarını yapmaya başladığımızı söyleyebiliriz. Sizin de içerik ve konuşmacı önerilerinizi almaktan (bilgi@digitaltalks.org) mutluluk duyarız.

Görüşmek üzere.

Etiketler