Hopi, Migros’la Gıda Perakendesine Girdi

Hopi, Migros ile gıda perakendesine girdi. Bu işbirliğiyle birlikte Hopi’liler, Migros Grubu mağazalarından yapacakları alışverişlerde Paracık kazanıyor ve kullanabiliyor. Migros, Macrocenter ve Tansaş mağazalarında geçerli olan ilk Hopi kampanyası 150 TL ve üzeri alışverişlerde 15 TL değerinde 15 Paracık kazandırıyor. Akıllı telefonuna Hopi indiren herkesin yararlanabildiği kampanya 22 Kasım 2015 tarihine kadar sürüyor. Migros Grubu mağazalarındaki Hopi avantajları, yeni kampanyalarla Paracık kazandırmaya devam edecek.

Hopi’nin altı ay gibi kısa bir sürede 2,5 milyon üyeye ulaşarak çok hızlı büyüdüğünü vurgulayan Boyner Grup CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, Migros işbirliğiyle ilgili şöyle konuştu:

“Migros’la işbirliğimizden son derece mutluyuz. Migros, Türkiye’nin en dinamik perakendecisi. Bu açıdan Migros ve Hopi’nin yenilikçi vizyonu aynı. Migros işbirliğiyle birlikte Hopi, 360 derece alışveriş deneyimi sunma yönünde çok büyük bir adım attı. Hopi, Migros işbirliğiyle birlikte gıda perakendesine de girdi. Bu, müşterilerimizin alım gücünü artırmak adına da çok önemli bir gelişme. Hopi’liler hem üye markalardan yaptıkları alışverişlerden kazandıkları Paracık’ları Migros’ta kullanabilecek hem de Migros alışverişlerinden Paracık kazanarak yine Migros’ta ya da diğer üye markalarda değerlendirebilecekler.”

Hopi’nin üye marka sayısını 2016’da 100’lü sayılara çıkarmayı hedeflediklerini de sözlerine ekleyen Boyner, “Akaryakıt, yeme içme, sinema sektöründen üye markalarımızın da eklenmesiyle birlikte Hopi, alışverişin vazgeçilmezi olacak” dedi.

Migros işbirliği ile birlikte Hopi’nin avantajlarının Türkiye’nin 7 bölgesindeki 1.326 Migros Grubu mağazasına taşınacağını belirten Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort, “Her gün mağazalarımızdan içeri 1 milyon 750 bin müşterimiz giriyor. Migros olarak gıda perakendeciliğinde hayata geçirdiğimiz uygulamalarla sektöre yön verirken tüketicinin alışveriş alışkanlıklarına tam yanıt veren kampanyalarımızla da fark yaratmaya devam ediyoruz. Müşterilerimizin sadakatini artırmanın yolu onları tanımaktan, beklenti ve ihtiyaçlarına yönelik teklifler sunmaktan geçiyor. Her müşteri, bizim için tek müşteridir. Bu bakış açısıyla her müşterimize ‘Tam Bana Göre’ diyecekleri, yaşam tarzlarına ve geçmiş alışveriş alışkanlıklarına uygun farklı kampanyalar tanımlıyoruz. Şimdi de Hopi ile gerçekleştirdiğimiz işbirliğiyle müşterilerimiz, Migros Grubu mağazalarından yaptıkları alışverişlerden Paracık kazanacak ve bunları mağazalarımızda harcayabilecekler” dedi.

Hopi’nin birinci yılının sonunda, Nisan 2016’da, 5 milyon üyeye ulaşması hedefleniyor. Hopi ekosisteminde hazırgiyimden ayakkabıya, otel rezervasyonundan araç kiralamaya, online kitap alışverişinden online hazırgiyim alışverişine, eğlenceden elektroniğe kadar şu an 35 üye marka bulunuyor. Hopi üye marka sayısının 2016’da 100’lü sayılara yükselmesi planlanıyor.

Bildiğiniz gibi Cem Boyner geçtiğimiz haftalarda Hopi 2.0’a hazırlandıklarını ve Hopi 2.0’da mobil ödemenin de olacağının bilgisini vermişti. 17 Kasım akşamı, DigitalTalks Sonbahar15‘in son haftasında Hopi Genel Müdürü Onur Erbay‘ı ağırlamıştık. Onur Erbay, Hopi 2.0’ın lansmanı ile ilgili bir tarih vermekten kaçınsa da bu gelişmenin çok da uzak olmadığı izlenimini bizlere vermişti.

Hopi, Migros Grubu ile anlaşarak  tarihinde çok önemli bir kilometre taşını daha geçti diye düşünüyorum. Hopi 2.0 ile Hopi’nin etkisini daha net olarak hissedeceğimiz aşikar. Merakla gelişmeleri bekliyorum.

Etiketler