
12 Kasım Salı akşamı DigitalTalks Sonbahar19’un beşinci haftasını geride bıraktık.
Öncelikle bu serimizde davetimizi kabul eden tüm konuşmacılarımıza, elmas sponsorumuz Türkiye İş Bankası‘na, platin sponsorlarımız Esin Avukatlık Ortaklığı, KPMG ve NormShield‘e, altın sponsorumuz Arvato Supply Chain Solutions‘a ve medya sponsorumuz Bloomberg Businessweek‘e teşekkürlerimizi sunarız.
12 Kasım akşamı İş Kuleleri’nde, iki oturumda dört değerli ismi ağırladık. İki oturumun moderasyonunu da DigitalTalks’un kurucusu Ozan Tatar gerçekleştirdi.
“Reklamcılık Öldü Mü?” başlıklı ilk sohbette Havas İstanbul CEO’su Cüneyt Devrim ile Medina Turgul DDB Genel Müdürü Yiğit Kariş bizlerleydi.
Bu sohbetin podcast’ini sizlerle paylaşmak istiyoruz:
“Küçük Verilerden (Small Data) Büyük Etki Yaratmak” başlıklı oturumda ise NIVEA Beiersdorf Türkiye Pazarlama Direktörü Mustafa Kabakçı ile Useful İş Geliştirme Ajansı Kurucusu Özgür Alaz’ı ağırladık.
Bu sohbetin podcast’ini aşağıda dinleyebilirsiniz:
19 Kasım Salı akşamı DigitalTalks Sonbahar19‘da görüşmek üzere.