Zara’nın Self-Servis Kioskları Alışveriş Deneyimini İyileştiriyor

İspanyol moda tedarikçisi 4.000 paket kapasiteli self-servis kioskları tanıtıyor.

Moda tedarikçisi Zara, online müşterileri için İspanya’daki bir mağazalarına esnek bir alışveriş deneyimi sunmak adına self-servis bir kiosk yükledi. Bir paket kioska geldiğinde, müşteri bir bildirim alıyor ve uygun bir zamanda o konuma gidip eşyasını alabiliyor. Estonya merkezli teknoloji şirketi Cleveron’un sağladığı CleverFlex kiosku, Walmart’ın pikap kulelerinin iki katı, yani 4.000’e kadar parça saklayabiliyor.

CleverFlex’in şık beyaz bir dış görünümü var ve perakendecilerin estetik tercihlerine göre yükseklik ve genişliklerini özelleştirmesine ve hatta bir duvarın arkasına gizleyebilmesine olanak tanıyan modüler bir tasarıma sahip. Bu kiosklar, CleverFlex ile birlikte doğru parçayı saniyeler içinde alabilmesini sağlayarak müşterilerin daha iyi bir online alışveriş deneyimine ulaşabilmeleri için yaratıldı. Bu ürün, tedarikçinin fiziksel mağazaları ve online varlığı arasındaki bağlantıyı daha da kolaylaştıran adımlardan bir diğeri. CleverFlex ayrıca bazı kendi kendine öğrenme yeteneklerine sahip; yoğun zamanlardaki ürün trafiğini hatırlayabiliyor ve iş akışını optimize etmek için eski verileri baz alarak kullanıcı aktivitelerini tahmin edebiliyor.

Etiketler