Moda Teknolojisi Şirketi Ayakkabı Alışverişi İçin 3D Ayak Tarayıcısını Piyasaya Sürüyor

İsrailli moda teknolojisi şirketi Invertex, ayakkabı almak isteyen kullanıcıları için online ve mağaza alışverişi deneyimini bir araya getiren FeetID Ecosystem adlı 3D ayak tarayıcısını piyasaya sürdü. FeetID’nin bağımsız kontrol birimi ayağı tarıyor ve ölçülerini saniyeler içinde doğrudan müşterinin cep telefonuna gönderiyor. Teknoloji, algısal bir eşleştirme cihazı kullanarak mağazadaki en uygun ayakkabıyı seçmesi için kullanıcıyı yönlendiriyor.

Online alışveriş popülaritesindeki artışa rağmen Amerika’da ayakkabıların sadece %8’i online alınıyor. İade oranı ise %40. Invertex; mağaza, online ve mobil aplikasyon öğeleriyle bu uçtan uca çözümün müşterinin online alışverişe güvenini artırarak ve mağazadan alışveriş yapan müşterilere kişisel dijital bir deneyim sağlayarak bu istatistikleri geliştirebileceğini düşünüyor. Invertex, OurCrowd’un OurCrowd First başlangıç fonuyla öncülük yaptığı proje için 2 milyon dolarlık çekirdek fonunu kapattı.

Invertex kurucusu ve CEO’su David Bleicher projeyi şöyle anlattı: “Mağazadayken müşteriye en iyi kararı vermesi için bilinçli seçim gücü vermek çok değerli. Ancak daha büyük müşteri değeri; müşteriler, asıl FeetID modeline sahip olduğunda çoğalacak ve mağazalar, online satış noktaları tarafından bağlılıklarının karşılıklarını aldıklarında her zaman daha büyük bir güvenle alışveriş yapabilirler.”

Etiketler