
İnsanların ruh eşlerini müzik aracılığıyla bulmasını sağlayan Meet The Music, Startup Burada
üzerinden çıktığı, Hedef Holding’in ve bazı yatırımcıların katılım sağladığı paya dayalı kitle
fonlamasında en yüksek katılım gösterilen proje olarak, 759 farklı yatırımcıdan 66 milyon TL
değerleme ile 3.4 milyon TL yatırım aldı.
2019 yılında Hasan Sırdaş ve Taylan Can Köse tarafından kurulan Meet The Music, müzik zevki
benzer olan insanları sadece müzik dinleyerek birbiriyle tanıştırıyor. Meet The Music aracılığıyla
eşleşen insanlar konuşmaya karşılıklı olarak anonim bir şekilde başlıyor. İstemedikleri sürece eşleştikleri kişiler isimlerini ya da profil fotoğraflarını göremiyor. Böylece daha güvenli ve müziğin gücünün ön planda
olduğu bir sosyalleşme ortamı sağlanmış oluyor.
İlk yatırımını Onedio ve Vidyodan olmak üzere 2 exiti bulunan ve V-Count’ın kurucusu Demirhan
Büyüközcü’den alan Meet The Music, son olarak 2023 yılının başında Babala TV’nin kurucu ve
yönetmeni olan Tuğrul Uğur’un da ortaklığını duyurmuştu.
Meet The Music’in ilk yatırımcısı Demirhan Büyüközcü: “Meet The Music’i yapay zeka, müzik ve
arkadaşlık konularını harmanlayan bir iş olduğu için çok keyifli buldum. İş modelini derinden
inceleyince de çok kârlı bir iş olduğunu fark ettim. V-Count’ta 125 ülkeye ihracat tecrübemin bu
şirketin çok işine yarayabileceğini anladım. Ekibi de sevip sonrasında mentorluk yapmaya başladım
ve yatırım yaptım. Şu anki versiyon basit görünse de arka plandaki çalışmalar ve gelecek versiyon
planları muazzam. İlk dışarıdan alacağımız yatırımımız için kitle fonlamasını tercih ettik. Yüksek
motivasyonlu ekibimizin bundan sonraki süreçlerde çok büyük başarılara ulaşacağına inancım tam.
Hedefimiz Türkiye’den global bir teknoloji şirketi daha çıkartmak.”
Meet The Music’in CEO’su Hasan Sırdaş: “Müzik ile insanları tanıştıran ve anonim bir şekilde sohbet
etmelerine imkân veren dating alanında ilk girişimiz. Kendini işe adamış heyecanlı ekip arkadaşlarımız
ile dating sektörüne yön verebilecek ilgi çekici ve eğlenceli özellikler üzerine çalışmaya devam
ediyoruz. Kitle fonlama kampanyasının başarısı ve 759 farklı kişinin bize güvenerek yolculuğumuzun
bir parçası olması bizim için çok değerli. Bu durumun Meet The Music’in potansiyelinin ve geleceğinin
de bir göstergesi olduğuna inanıyoruz. Bu yatırım, Türkiye pazarındaki kullanıcı kazanımı ve
deneyimiyle hem Türkiye’de daha büyük müşteri kitlelerine ulaşmak hem de global pazarlara
gidebilmek için bize yardımcı olacak.” açıklamasını yaptı.
Startup Burada Yatırım Komitesi Üyesi Kerem Özten, “ Fonlamaya çıktığımız girişimlere en başından
kendi fonumuz Startup Burada GSYF üzerinden de yatırım yapıyor ve Hedef Holding ekosistemi ile de
desteklediğimiz çok yönlü bir yatırım süreci sürdürüyoruz. Bu yatırım stratejisini uyguladığımız 5.
kampanyamız olan Meet The Music kampanyasını da başarıyla kapatmayı başardık. Artan kampanya
sayılarımızla birlikte hızlı bir büyüme eğrisi yakalayarak üye sayımızı 6.400’e çıkartmanın da haklı
gururunu yaşıyoruz. Girişimlerin büyümeleri için gerekli kaynağa ulaşmalarında köprü görevi gören
Paya Dayalı Kitle Fonlaması Platformlarının Türkiye yatırım ekosisteminde anlamlı bir yer kazandırma
hedefimize doğru hızla ilerliyor ve bu minvalde bize inanan bütün yatırımcı ve paydaşlarımıza teşekkür
ediyoruz.” ifadelerinde bulundu.