DigitalTalks Sonbahar21’in Beşinci Haftasında Yaşayan Markalara ve Pazarlama Teknolojilerine Odaklandık

Birbirinden değerli konuşmacıları dinleyeceğimiz 6 haftalık maratonumuz devam ediyor.

30 Kasım Salı günü, YouTube kanalımızdan canlı yayınladığımız iki oturumumuzda dört değerli konuğumuz vardı.

“Yaşayan Markalar” başlıklı ilk sohbetimizde Mey|Diageo Pazarlama Direktörü Bahar Uçanlar ile WPP Markalı Eğlence Başkanı & AKQA İstanbul Grup Yaratıcı Yöneticisi Sami Basut bizlerle birlikteydi.

İkinci oturumumuzda ise Unilever Digital Hub Direktörü (TUI) Nazlı Eda Kıralı ile Performics Türkiye Ajans Lideri Özberk Ölçer’i “Pazarlama Teknolojilerinin Markaların Başarısındaki Rolü” başlıklı sohbetimizde ağırladık.

Önemli bilgilerin, içgörülerin ve tecrübelerin paylaşıldığı bu iki oturumun tamamına aşağıdaki videodan ulaşabilirsiniz:

Bu seride davetimizi kabul eden tüm konuşmacılarımıza, elmas sponsorumuz Türkiye İş Bankası‘na, platin sponsorlarımız BorçelikDataroid ve Unilever‘e, altın sponsorumuz Path‘e ve medya sponsorumuz Bloomberg Businessweek Türkiye‘ye teşekkürlerimizi sunarız.

7 Aralık Salı günü DigitalTalks Sonbahar21’in altıncı hafta oturumlarında görüşmek üzere.

Etiketler