Washington DC merkezli Take Care, kozmetik mağazasını sağlık odaklı ortak çalışma alanı ile birleştiriyor. Mağazada müşteriler organik, bitki bazlı kozmetik ürünlerini satın alabiliyorlar, cilt bakımına ilişkin danışmanlık ve sürdürülebilir yaşam ve iç güzellik gibi konularda ders alabiliyorlar. Binanın arkası ise Workwell adında, topluluğa yönelik bir çalışma alanına dönüştürüldü.
Bu yeni mağaza; ortak çalışma, sağlık ve deneyimsel perakendecilik için bir dizi trend yaratıyor. Ortak çalışma alanı; çok sayıda doğal ışık, aromaterapi kokuları ve masa başı yoga ve meditasyon seansları gibi sağlıklı yaşam olanaklarını içeriyor. Ayrıca ofis alanında bir aromaterapi barı, ücretsiz yerel kahve, meditasyon yastıkları ve sağlıklı atıştırmalıklar bulunuyor.
Workwell ve Take Care, hem topluluk kavramını vurguluyor hem de sağlığa öncelik veriyor. Alanın tasarımı ve aylık toplantı seansları gibi üyelik avantajları, topluluk hissi oluşturmak üzere tasarlandı. Bunun yanında, hem mağaza hem de ortak çalışma alanı stresi ve endişeyi en aza indirmeye yardımcı olmak için tasarlandı. Workwell’de standart üyelik ayda 190 dolar.
Perakende ve ortak çalışma alanını birleştirme trendi, fiziksel mağazaları deneyimsel mekanlara dönüştürmenin avantajına sahip ve sıkıntı çekmekte olan mağazalara müşteri kazandırabilir. Gelecekte çalışma alanı olan fiziksel mağazaları daha çok göreceğimizi tahmin etmek zor değil.