HotelTonight, Uygulama İçinden Concierge Hizmeti Başlattı

HotelTonight, seyahat edenlere son dakika konaklama imkanı sunarak işe başladı. Ama şimdilerde, rezervasyon hizmeti sağlamanın ötesine geçmeye başlıyor. Devreye aldığı son özellik ile dikkatini, müşteri deneyimini baştan sona geliştirmeye çevirdi. Aces adlı özellik, mobil uygulama üzerinden concierge hizmeti veriyor.

Aces hizmeti beta olarak Temmuz 2015’te devreye girmişti. Bu özellik, uygulama içinde HotelTonight ekibi ile chat yapma imkanı tanıyor. Bu sayede müşteriler, özgün yerel tüyolara ve önerilere erişebiliyorlar. Ayrıca oda ve otel talepleri için zamandan kazandıran yardım alabiliyorlar. Müşteriler, bir sanal asistan ile değil, gerçek bir insan ile muhatap oluyorlar. Bu sayede gezilip görülecek yerlerden, nasıl diş fırçası temin edilebileceğine kadar farklı konularda yardım alabiliyorlar.

Şirket, beta versiyonun devreye alındığı andan bu yana yüz binlerce Aces mesajlaşmasının olduğunu ve ortalama yanıt verme süresinin 23 saniye olduğunu belirtiyor. Aces şu anda 200$’ın üzerindeki İngilizce yapılan tüm rezervasyonlarda, şirketin Solid, Hip, Luxe, Charming, and HighRoller segmentinde yer alan otelleri için kullanılabilir durumda. Hizmetin verildiği 32 adet şehir ise şöyle: Arlington, Atlanta, Austin, Boston, Brooklyn, Cambridge, Charleston, Charlotte, Chicago, Denver, London, Los Angeles, Miami, New Orleans, New York City, Orlando, Palm Springs, Philadelphia, Phoenix, Portland, Raleigh, San Diego, San Francisco, San Juan, Santa Barbara, Savannah, Seattle, Scottsdale, Tampa, Tempe, Toronto, and Vancouver.

Aces üzerinden alınan talepler arasında en çok spesifik oda vey yatak seçimi, erken check-in ve geç check-out, yerel restoran önerisi talepleri yer alıyor.

Concierge hizmetinin eklenmesi ile HotelTonight müşterilerine, kişiye özel hizmet sunabilecek ve böylelikle konaklamanın daha keyifli olmasını sağlayabilecek. Sonuçta, birilerine oda rezervasyonu hizmeti sunmak güzel, ama şirketin kendi müşteri tabanını oluşturması gerekiyor. Şirket bunu, müşterilerini umursadığını göstererek yapmayı planlıyor. HotelTonight, plansız ve spontane olabilmenizi ve herhangi bir şeyi unutmak konusunda endişe duymamanızı istiyor. İşte Aces özelliği burada devreye giriyor.

Şirketin CEO’su Sam Shank, vizyonlarını şöyle açıklıyor: “Daima müşterilerimiz için daha değerli olmanın yeni yollarını arıyoruz. Sadece mobil platformda olma pozisyonumuzla, en üst segment müşterilerimize hotel deneyimlerini geliştirecek bu fırsatı yarattık.”

Planın işe yaradığını söyleyebiliriz. Şirket, Aces’i kullananların 90 gün içinde ikinci bir konaklama yapma oranının %34 daha fazla olduğunu gördü. Aces’i kullanan  bir kişinin HotelTonight uygulamasını tekrar kullanma oranı ise %47 daha fazla oluyor.

Etiketler