
İngiliz sürdürülebilir yaşam tarzı markası, tek kullanımlık plastiğe benimsenmesi kolay, kullanılabilir ve şık alternatifler yaratmayı hedefliyor.
İngiliz sürdürülebilir yaşam tarzı markası Wild & Stone, bir özsermaye kitle fonlaması kampanyası başlatmak için Londra merkezli bir dijital yatırım platformuyla ortaklık kurdu.
Wild & Stone, tek kullanımlık plastiğe benimsenmesi kolay, kullanışlı ve şık alternatifler yaratmayı amaçlayan bir eko-lüks ürün şirketi. Şirkete göre, ürünleri bilinçli olarak tedarik edilmiş ve minimum sosyal ve ekolojik etki yaratacak şekilde oluşturuluyor.
Kathryn Jonas, şirketi üç yıl önce kızı için plastik bir diş fırçası satın aldıktan sonra kurdu. Jonas, “Ben sorunun bir parçasıydım. Başka seçenekler de olması gerektiğini biliyordum ve biraz araştırma yaptıktan sonra bazılarını buldum ama hoşuma giden ve evimde olmasını istediğim tasarımları bulamadım. Marie Kondo teorisine hayran biri olarak, ‘az daha çoktur’ sözüne ve sahip olduğunuz eşyaların gerçekten hoşunuza giden şeyler olması, keyif vermesi gerektiğine inanıyorum” diyor.
Şirketin şu anda toplam 86 ürünü var. Ürün yelpazesi; evde ve ev dışında kullanılan çevre dostu ürünler, ağız bakımı, sağlık ve güzellik ve hatta tüm aileye hitap etmek adına ufaklıklar için bir koleksiyon içeriyor. Ürünlerin tamamı etik yollarla tedarik edilmiş, sürdürülebilir şekilde üretilmiş ve karbon nötr ürünler. Marka, 2021’de 30’un üzerinde yeni ürünü piyasaya sürmeyi planlıyor.
Wild & Stone’un kurucusu Kathryn Jonas, Springwise’a yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Şimdiden 100.000 plastik ürünün satın alınıp daha sonra dünyanın dört bir yanındaki çöp sahalarına gönderilmesini engelledik. Bu dünyayı eskisinden biraz daha iyi hale getirdiğimizi fark etmek inanılmaz ama yapılacak daha çok iş var.”
Marka ayrıca Deniz Koruma Derneği’ni de destekliyor. Wild & Stone, web sitesindeki her sipariş için 5 £’a denk gelen 10p bağışlıyor. Şimdiye dek , yardım kuruluşu için 3.306 £ topladılar.
Bu yıl, Wild & Stone şimdiden 90 yeni toptancı, 5 küresel pazar yeri (eBay, ETSY, NOTHS, Wayfair & OnBuy) ile çalışmaya başladı ve 5 yeni Amazon pazarı (Kuzey Amerika, Kanada, Avustralya, Singapur ve Meksika) açtı.
Şirketin Springwise’a belirttiğine göre, şimdiye dek 100.000 ürün satan ekip, büyümelerinin bir sonraki aşamasını sabırsızlıkla bekliyor ve “gelecek nesiller için daha sağlıklı bir gezegen yaratmak için onlara katılacak” destekçiler arıyorlar.
Yeni fonlar gelecekteki büyümeyi desteklemek için satış ve pazarlama kaynaklarını geliştirmekte kullanılacak.