Amazon Amazon Pharmacy’i Markasını PillPack’te Öne Çıkardı

Amazon, 2018’de aldığı posta sipariş eczanesi (mail-order pharmacy) PillPack’i “Amazon Pharmacy” adı altında markalaştırdı.

Yeni marka “PillPack, bir Amazon şirketi”nden “Amazon Pharmacy’den PillPack”e (PillPack by Amazon Pharmacy) dönüştü.

PillPack, ABD’nin 50 eyaletinin hepsinde eczane lisansına sahip. Müşterilerin reçeteleri için önceden sıralanmış tek dozluk paketlerde gerekli tüm hapları sunuyor. Paketlerde, günde birden fazla ilaç alan müşterilerin işlerini kolaylaştıran bir format olarak, tüm hapların alınacağı gün ve saatler mevcut.

Bu konuda Amazon (AMZN) ve PillPack’ten henüz bir yorum gelmedi.

İlaç endüstrisi yüz milyarlarca dolar değerinde. Amazon’un rakipleri Walmart (WMT), Costco (COST) ve Target’in (TGT) fiziki ezcaneleri var. Belirli şehirlerde fiziki mağazaları bulunan ve ayrıca Whole Foods’un da sahibi Amazon’un şu anda fiziki eczanesi bulunmuyor. Ancak e-ticaret devi, PillPack için ödediği 753 milyon doların ötesinde sağlık hizmetlerinde büyüme yollarını araştırıyor.

Amazon, Berkshire Hathaway (BRKA) ve JPMorgan Chase (JPM) ortak girişimi (joint venture) Haven’in bir partneri. Bu ortak girişim sağlık hizmetlerinde maliyeti düşürmeye ve bakımı iyileştirmeye odaklanıyor.

Amazon 2018’de baş sağlık uzmanı olarak ünlü kardiyolog Maulik Majmudar’ı işe aldı ve hali hazırda doktorlara, diş hekimlerine ve hastanelere özel reçetesiz ilaçlar, bir dizi tıbbi malzeme ve private label ürünler sunuyor, çalışan sağlığı kliniklerini geliştirmek için de çalışmalar yapıyor.

Etiketler