McDonald’s Yavaş İşleyen Arabaya Servis Hizmetini Düzeltmenin Bir Yolunu Bulmuş Olabilir

Müşteri hizmetleriyle ilgili meselelerde telefon operatörünüzü veya bankanızı aramak zorunda kalmanız yeterince korkunç. Elbette, hattın diğer ucundaki ses insan sesi değil de çaresizce insanla konuşmak istediğinizi anlayamayan yapay bir bilgisayar sesi olduğunda bu durum daha da kötüleşiyor.

Umuyoruz ki McDonald’s’ın geçtiğimiz günlerde satın almış olduğu “ses tabanlı, konuşma teknolojisi” daha duyarlı olacak.

McDonald’s geçtiğimiz günlerde, çeşitli aksan ve dillerdeki siparişleri tanıyabilen ses platformlarını oluşturan iki yıllık California şirketi Apprente’yi satın aldığını açıkladı. Görünen o ki McDonald’s arabaya servis ve mağaza hizmetlerine daha otomatik bir sipariş şeklini getirmeye çalışıyor. Wall Street Journal’a göre şirket, bu yaz sessizce Chicago banliyölerinde bir yerde sesle aktive olan arabaya servis hizmetini test ediyor ve geçtiğimiz zamanlarda arabaya servis hizmetlerinin bir kısımını dijital hale getirdi.

Peki bu teknoloji güncellemelerinin sebebi nedir? Hız, verimlilik ve maliyetleri düşürmek. Arabaya servis süreleri fast food şirketleri için büyük bir sorun; özellikle de geçen yılki sıralamalarda tüm zincirlerin en yavaşı olduğu belirtilen McDonald’s için.

Bilgisayar tarafından üretilen bir ses müşterilerden sipariş alabildiği takdirde McDonald’s süreleri hızlandırma ve hatta siparişlere ilişkin hataları azaltma becerilerini iyileştirebilir. Bankalarımızın ve kablolu yayın sağlayıcılarımızın otomatik telefon sistemleri bir göstergeyse, bu teknolojinin gerçek insanlar kadar duyarlı olması için katedilmesi gereken daha çok yol var.

Etiketler