Çorap Şirketi, 7/24 Ürün Satışı Yapacak Akıllı Otomat Makinalarını Piyasaya Sunuyor

Yenilikçi çorap şirketi The Sock Spot, ilk otomatik perakende ünitesini San Francisco’nun Westfield Center’ında açtı. E-ticaret şirketi, “eğlenceli tarafınızı göstermek için havalı çoraplar” satıyor ve çevrimiçi rahatlığı gerçek hayata getirmenin yeni bir yolunu buldu.

Makineler nakitsiz çalışıyor, dokunmatik ekranlı ve müşterilerin birden fazla çift satın almalarına olanak sağlayan “sepete ekle” özelliği sunuyor. Sock Spot, makineleri tasarlamak ve kurmak için Digital Media Vending International ile ortak oldu. Bunların çoğu, 2019 ve 2020 yıllarında bölgede ve eyalette başka bir yere kurulacak. Otomatik perakende ünitelerinin her birinde mevcut olan ürün yelpazesi, belirli bir yere özgü olacak.

Sock Spot’un CEO’su Ben Williams, “Bence bu perakende satışta yapılmamış bir şeyi temsil ediyor. Küçük çevrimiçi bir startupın markamızın erişimini artırmasına, fiziksele (brick and mortar) benzersiz, online-vari deneyimi sunmasına ve çeşitliliğini geliştirmek için dijital bilgi hazinemizi kullanmasına olanak tanıyan bir evrim.” dedi.

Alışveriş merkezinin girişlerinden birinin yakınında bulunan The Sock Spot, 40 tasarım içeren koleksiyonun her kişiliğe “uyacak” bir çorap sunacağını umuyor. 

Giderek daha fazla e-ticaret mağazası, müşteriler için çok kanallı bir deneyim yaratmanın yollarını buluyor. Otomatikleştirilmiş perakende teknolojisi çevrimiçi mağazaları fiziksel mağazalara taşımak için ilginç, kullanışlı ve yeni bir yol sunuyor.

Etiketler