Square’in POS Sistemi Şimdi Postmates, DoorDash ve Diğer Yiyecek Dağıtım Servislerini Birleştiriyor

Uber Eats, GrubHub, Postmates ve DoorDash gibi talep üzerine gıda dağıtım platformları giderek çeşitleniyor ve aç tüketiciler seçeneklerle şımartılıyor.

Fakat bu sayısız hizmet, restoranların tüm sipariş ve teslimat seçeneklerini kapsayacak şekilde birkaç tablet kurmak ve yönetmek zorunda olduğu anlamına geliyor. Ayrıca, genellikle siparişleri manuel olarak çıkarmak ve bunları kendi satış noktası (POS) sistemine tekrar girmek zorunda kalıyorlar; karışıma bir başka ekran daha ekleniyor.

Bir restoranın vitrinine yayılmış beş veya daha fazla ekran görebilecek bu tablet çiftliği senaryosunu ortadan kaldırmak için Square, siparişlerini, teslimatlarını ve ödeme işlemlerini tek bir arayüzde merkezileştirmeye yardımcı olacak bir dizi yeni entegrasyon duyurdu.

Hizmet başladığında, Square’in ödeme işlemleri hizmetlerini kullanan restoranlar tüm DoorDash ve Postmates siparişlerine Square üzerinden erişebilecek. Çevrimiçi yemek siparişi uygulamalarını restoranların POS sistemlerine bağlayan yazılım Chowly ile yapılan ayrı bir entegrasyon ise GrubHub, Uber Eats, ChowNow ve benzer hizmetler ile yapılacak entegrasyonlarda kullanılacak.

Şimdilik bu entegrasyonlar yalnızca POS sistemi içeren Square for Restaurants (Restoranlar için Square) aracılığıyla mümkün olacak fakat bir sözcünün dediğine göre bunlar yakında Square’in ücretsiz Point of Sale (Satış Noktası) uygulamasına eklenecekler.

Ayrıca, Square geçtiğimiz ay tüm Square satıcılarının Postmates’in talep üzerine altyapısından faydalanmasına ve giyeceklerden yiyeceklere kadar her şeyin teslimatını sunmasına olanak tanıyan  ayrı bir ortaklığı duyurdu. Bu en son ortaklık biraz farklı – özellikle yiyecek satış noktalarını hedefliyor, tüm büyük yiyecek dağıtım sağlayıcılarını bir araya getiriyor ve restoranların zamandan ve kaynaktan tasarruf etmesini sağlamayı amaçlıyor.

Twitter’ın Jack Dorsey’sinin kurucu ortağı olduğu Square, satıcıların bir mobil cihazıyla mağazada kart ödemelerini kabul etmelerini kolaylaştıran ödeme hizmetleriyle biliniyor. Ancak şirket büyümeyi amaçladığı için her türlü yöne doğru açıldı. Bunlardan biri, Square’in 2014’teki Caviar satın alımından bu yana inşa ettiği yiyecek siparişi ve dağıtımı bölümü.

Square for Restaurants, geçen yıl piyasaya sürülmesinden bu yana Caviar ile entegre edildi. Bu nedenle San Francisco merkezli şirketin artık üçüncü parti alternatifleri destekleyerek platformunu sağlamlaştırmaya çalışması mantıklı. Manuel veri girişi gerekmeksizin tüm siparişler otomatik olarak işlenip mutfağa tek bir tablet aracılığıyla gönderildiği için restoranlar da avantaj sağlıyor.

Etiketler