L’Oreal Genç Müşterileri ile Etkileşim Kurmak Adına Emoji Klavyesi Geliştirdi

Geçtiğimiz ay L’Oreal, Beaumojis isimli ücretsiz bir emoji klavyesini piyasaya süreceğini açıkladı. Klavye içerisinde Urban Decay, Nyx, Giorgio Armani ve Essie de dahil olmak üzere geniş marka portföyünü barındıran, toplamda 130 emoji olacak.

Klavye; Dove, Cosmopolitan ve Harpers Bazaar gibi diğer marka emoji klavyelerinin de olduğu bir havuza dahil olacak, ancak L’Oreal’in girişimcilik ve inovasyon yöneticisi Rachel Weiss, emoji balonu ile ilgili endişesi olmadığını belirtiyor.

“Klavyeyi geçen yıl test ettik. Güzellik kavramı etrafında daha kapsamlı bir platforma sahip olmak oldukça yararlı oluyor. Bu nedenle de 130 adet emoji var, böylelikle kapsamlı bir ekosistem oluşuyor, biz de tek seferde bir marka çıkartmamış oluyoruz.”

Klavye, trendlere ayak uyduran genç kullanıcıları çekmeyi amaçlıyor. Bu amaçla, mevcut güzellik trendlerinin görsellerini barındıran “It Girl”, yüz maskesi takmış ya da saçlarını boyatan karakterlerin olduğu “Pampered Life” ve marka ürünlerin bulunduğu “Iconic” isimli emoji grupları geliştirilmiş. Bununla birlikte klavye, ‘beYOUtiful’ ve ‘Love’ isimli kategoriler de içeriyor. Bu kategorilerde kalp simgeleri, dua eden eller ve iki elin şampanya tokuşturması gibi emojiler de var.

Weiss bununla birlikte L’Oreal’in klavye deneyimini kullanıcılar için daha otantik hale getirmeyi amaçladıklarını belirtiyor. Bunun için sadece marka portföyüne bağlı kalmadan, güzellik trendlerini de sunduklarını, farklı ırk ve renkteki emojileri de platforma dahil ettiklerini söylüyor. Klavyede birden fazla ten rengi, farklı saç türleri ve gay çiftler bile var.

Klavye, L’Oreal’in kapsamlı dijital inovasyon stratejisinin yalnızca küçük bir parçası. Bu stratejinin içerisinde Snapchat filtreleri, Makeup Genius isimli sanal bir makyaj uygulaması ve ten sensörlü uygulama My UV Patch de var.

“Teknoloji, her zaman gelişiyor. Biz ise tüketicinin olduğu yerde, en öndeyiz. Onunla birlikte oynuyor ve güzellik hakkında beraber yeni şeyler öğreniyoruz.”

Beaumoji klavyesi, mesajlaşma uygulamaları ve cihazları üzerinden marka pazarlaması yapan platform Snaps ile ortaklaşa geliştirildi. Klavye çok yakında, hem iOS hem de Android üzerinden, uygulama mağazalarında ücretsiz olarak sunulacak.

Etiketler