İçerik Platformu GoGo, Kullanıcıları Haber Okudukları İçin Ödüllendiriyor

Dijital gazetecilikte son dönemde yaşanan sıkıntılar, önemli bir gerçeğe parmak bastı: Online medya mecralarının okuyucu ve izleyicilere, onların mecralara olduğundan daha fazla ihtiyacı var. Bunun farkına varan GoGo isimli içerik platformu uygulaması, makaleleri ve videoları okudukları/izledikleri için okuyucuları ödüllendiren, yeni bir sistem geliştirdi. Hindistan kökenli platform, okuyucuların kilitli ekranlarına kişiselleştirilmiş içerik gönderiyor, okuyucular bu içeriği her açtığında ise onlara puan gönderiyor.

Sistem şöyle işliyor: Kullanıcılar, GoGo’ya üye oluyor ve teknoloji, spor, film ve magazin gibi farklı kategoriler arasından 14 konudan seçim yapıyor. İçeriğin Hintçe, İngilizce ya da her iki dilde de olmak üzere hangi dilde yayınlanacağı da belirlenebiliyor. Sonrasında Gogo, ekranları kilitli olduğu zaman kullanıcılara içerik yolluyor. Bu içerik, viral videolardan en güncel haberlere kadar değişkenlik gösterebiliyor. Kullanıcılar okumak istedikleri bir şeyle karşılaştıkları zaman tek yapmaları gereken, ekranı sola kaydırmak. İçeriği görmek istemedikleri takdirde ise yine aynı şekilde, bu sefer ekranı sağa kaydırarak yeni bir içerik seçebiliyorlar. Her iki aksiyon da onlara puan kazandırıyor, bu puanlar ise sonrasında akıllı telefon konuşmaları ya da veri kredisi olarak kullanılabiliyor.

 

Etiketler