
Offline perakende ile online ticaretin özellikle mobil sayesinde birbirine yaklaştığı bir dünyada sadece online olarak faaliyet gösteren e-ticaret şirketlerinin (pure e-commerce player) de mağaza açmasına tanık oluyoruz. Bunun son örneği ise Markafoni’den geldi.
Naspers’ın Türkiye’deki iştiraki Markafoni, perakende deneyimini şimdi de Zorlu Center’da açtığı yeni mağazasında tüketicilere ulaştırıyor. Markafoni, e-ticaretin tamamlayıcısı olarak tasarladıkları mağazalarında yeni ve özgün bir deneyim yaşatıyor.
İnternet alışverişlerinde yaşanan teslimat sorunlarına çözüm olarak Borusan Lojistik tarafından geliştirilen yeni nesil teslimat modeli BUKOLİ işbirliğiyle düzenlenen açılışa, iş ve cemiyet dünyasından önemli isimler katıldı.
Markafoni CEO’su İlker Baydar ve Borusan Lojistik Genel Müdürü Kaan Gürgenç’in ev sahipliği yaptığı Zorlu Markafoni Mağazası’nın açılışında; L’Oréal Tüketici Ürünleri Bölümü Genel Müdürü Valery Gaucherand, Revna Demirören ile birlikte, Pınar Tezcan, Berrin Zorlu, Pınar Hotiç, Ayşe Tolga, Elif Gönlüm, Özge Ulusoy, Hande Acar, Işıl Reçber, Esra Eron, Aylin Yılmaz, Ayşe Tolga, Elif Güvendik, Pelin Kaya da yer aldı.
Şu an Markafoni’nin Zorlu Center’daki yeni mağazası dahil toplam 3 mağazası var ve bu sayede Markafoni müşterleri ile iletişimde olduğu kanalları geliştirmeyi amaçlıyor. BUKOLİ ise akıllı makinelerin de aralarında bulunduğu yaklaşık 600 teslimat noktası ile kullanıcılarına İstanbul’da alternatif, yeni nesil bir teslimat imkanı sunuyor.
Bakalım her geçen gün dijitalleşen dünyamızda sektörün önde gelen oyuncuları nasıl pozisyonlar alarak kendilerini güçlendirmeye çalışacaklar… Şurası net ki hem online’da hem offline’da karışımıza çıkan, melez (hybrid) iş modellerine sahip markaları daha fazla göreceğiz.