Avustralya Posta Servisinden Pop-up Mağaza

Avustralya Posta Servisi, internet tabanlı perakendecilere ülkedeki bazı postanelerde ufak bir “tezgah” açma şansı sunuyor.

Sadece internet üzerinden satış yapan markalar, mağaza giderlerinden kurtularak önemli tasarruflar sağlamaktadır. Lakin fiziksel olarak var olmamaları yeni müşteriler kazanmalarına da engel olmaktadır. Avustralya Posta Servisi, yılbaşı tatili süresince bu tür markalara ülkedeki postanelerde açabilecekleri ufak bir “tezgah” imkanı sunarak müşterilerine farklı bir deneyim yaşatmayı umuyor.

E-ticaret şirketlerine postanenin içerisinde tezgah açmaları için fırsat tanıyan Posta Servisi, pop-up dijital bir alışveriş merkezi yaratıyor.

Her bir tezgah, ürün örnekleri, promosyonlar için müşterilerle ilgilenen personel ve markanın internet sitesine erişilebilen bir ekrandan oluşuyor. Ayrıca müşteriler hem diledikleri ürünü satın alabiliyor hem de postalama işini de halledebiliyor.

Türkiye’de bildiğiniz gibi şu an tamamen online faaliyet gösteren e-ticaret sitelerinin (pure online player) kendi mağazalarını açmalarına tanıklık ediyoruz. Trendyol’un Maslak’ta açtığı mağaza, Markafoni’nin Zorlu Center’da yakında açacağı mağaza, Modanisa’nın Ümraniye’de açtığı mağazası, Vivense’nin İstanbul ve Ankara’da açtığı showroomlar ilk aklımıza gelen örnekler.

Bakalım bu tür işbirliklerinin benzerlerini ülkemizde de görecek miyiz?

Etiketler