DigitalTalks Her Yönüyle E-ticaret Konferansı’na Az Kaldı!

1-2 Ekim’de düzenlenecek DigitalTalks Her Yönüyle E-ticaret Konferansı‘nda sektörün birbirinden değerli isimleri sahne alacak.

Türkiye’de organize perakendenin içinde e-ticaretin payı şu an %1,5 seviyelerinde. İngiltere gibi gelişmiş pazarlarda ise bu oran %10’un üzerinde. Türkiye’de de bu rakam ilerleyen yıllarda gittikçe artacak ve e-ticaretin önemi daha da hissedilecek.

Bu gerçekten hareketle; Türkiye perakende sektörünün, e-ticaretin, dijital dünyanın önde gelen birçok ismini DigitalTalks Her Yönüyle E-ticaret Konferansı’nda ağırlıyoruz.

1-2 Ekim’de Kadir Has Üniversitesi Büyük Konferans Salonu’nda organize edeceğimiz bu etkinliğin platin sponsorları; Turkcell, n11.com, IdeaSoft, SEM; altın sponsorları ise PayU Türkiye, Anadolu Bilişim Hizmetleri, Emarsys, Ünsal Gündüz Avukatlık Ortaklığı, Arvato SCM, Alve.com ve Ülker Kellogg’s.

2 gün boyunca entelektüel derinliği olan sunumları ve sohbetleri dinlerken diğer taraftan dijital ekosistemin içinde yer alan birçok profesyonelle tanışıp, bağlantılarımızı (network) kuvvetlendireceğiz.

Etkinliğin kesinleşen konuşmacıları ve programı ise aşağıdaki gibidir. Kayıt olmak için bu linki ziyaret edebilirsiniz.

1 Ekim Perşembe

09:00 – 9:30 Ülker Kellogg’s ile Sabah İkramları

09:30 – 9:40 Açılış

9:40 – 10:00 Dünyada ve Türkiye’de E-ticaret
Ozan Tatar; Kurucu, Thoughts & Talks

10:00 – 10:30 E-ticaret Hukuku
Burçak Ünsal; Partner, Ünsal Gündüz Avukatlık Ortaklığı

10:30 – 11:00 E-ticaret Süreçlerinde Yazılım Altyapısı
Seyhun Özkara; IdeaSoft Kurucu Ortağı & Genel Müdürü

11:00 – 11:20 Çay & Kahve Arası

11:20 – 11:50 E-ticarette Teknolojinin Önemi
Atakan Karaman; Kurumsal Uygulama Hizmetleri Direktörü, Anadolu Bilişim Hizmetleri

11:50 – 12:30 Ödeme Sistemleri & Dijital Cüzdanların Etkisi
Emre Güzer; CEO, PayU Türkiye

12:30 – 13:00 E-ticarette Pazarlama Bileşenleri
Ozan Tatar; Kurucu, Thoughts & Talks

13:00 – 13:40 Öğle Yemeği Arası

13:40 – 14:10 E-ticarette Kullanıcıyı Anlamak
Barış Sönmez; Yemeksepeti Pazarlama Direktörü

14:10 – 14:40 E-ticarette Müşteri Bağlılığı
Murat Erdör; Emarsys Ülke Müdürü

14:40 – 15:00 Çay & Kahve Arası

15:00 – 15:25 Kullanıcı Kim?
Ali Yılmaz; SEM Genel Müdürü

15:25 – 15:50 Kullanıcıya Doğru Şekilde Ulaşıyor Muyuz?
Alper Cengiz; GMY, SEM

15:50 – 16:15 Kullanıcı Aradığını Bulabiliyor Mu?
Ömer Yıldız; Danışman, Arama Motoru Optimizasyonu, SEM

16:15 – 16:40 Kullanıcı Artık Müşteri, Peki Sonra?
Can Özçer; Takım Lideri, Veri Analizi ve Performans Danışmanlığı, SEM

16:40 – 16:45 İlk Gün Kapanış

2 Ekim Cuma

9:00 – 9:30 Ülker Kellogg’s ile Sabah İkramları

09:30 – 10:00 Mobil Devrim & Değişen Kullanıcı Deneyimi
Murat Küçüközdemir; Turkcell Ürün Pazarlama Direktörü – Bulut, Datacenter, Altyapı Servisleri

10:00 – 10:30 Mobilin Ötesi
Fırat İşbecer; Girişimci & Melek Yatırımcı

10:30 – 11:00 Mobilde İnovasyon Yapmak: BiTaksi & Getir
Nazım Salur; Kurucu, BiTaksi & Getir

11:00 – 11:20 Çay & Kahve Arası

11:20 – 11:50 Pazaryerleri E-ticareti Nasıl Şekillendiriyor?
Bilgen Aldan Albayrak; n11.com Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı

11:50 – 12:20 E-ticarette Lojistik & Operasyon
Deniz Özgören; Arvato SCM İş Geliştirme Direktörü

12:20 – 13:00 E-ticarette Finansman & TR Yatırım Ekosistemi
Elbruz Yılmaz; Investment Manager, 3TS Capital Partners

13:00 – 13:30 Öğle Yemeği Arası

13:30 – 14:10 Yaşanmış Hikayelerden Çıkan E-ticaret Dersleri (Panel)
Murat Bostancı; Online Marka Müdürü, Estee Lauder Türkiye
Önder Bakal; Kiğılı E-Ticaret Müdürü

14:10 – 14:50 Perakende Sektörü E-ticareti Nasıl Görüyor ve Yönetiyor? (Panel)
Cem Işık; TeknoSA Pazarlama Direktörü
Abdülkerim Korucu; Mudo Dijital Dönüşüm Direktörü

14:50 – 15:00 Kapanış

Etiketler