9 Yaşındaki Girişimci Dişlere Zarar Vermeyen Lolipop Yarattı!

Entrepreneur.com‘da yayınlanan röportaj özellikle girişimcilerin ve ailelerin ilgisini çekecek düzeyde. 9 yaşındaki girişimci Alina Morse, anne ve babasının da yardımı ile Zollipops markasını yarattı. Zollipops’u diğer lolipoplardan ayıran en büyük özellik ise sahip olduğu içeriğin sağlıklı olması.

Bir gün babası ile bankta otururken yanına gelen lolipop satıcısının teklifini babasının “Dişlerine zarar verir.” uyarısı ile geri çeviren Alina, evlerine dönerken babasına kritik soruyu sordu; “Ya dişlere zarar vermeyen lolipop olsa nasıl olur?”. Daha sonra ailesinin de yardımı ile bu sorunun cevabını arayan Alina, ideal lolipopu yaratmak için birçok deneme ve araştırma gerçekleştiriyor.

Alina’nın belirttiğine göre, beğendiği deneme lolipopu Zollipops olarak adlandıran küçük kız kardeşi Lola’nın marka yaratım sürecine katkısı büyük oldu. Ürettikleri lolipopu arkadaşları ile paylaşan Alina’nın aldığı olumlu geri bildirimler de Zollipops’a olan inancını artırdı.

Paket tasarımları ile birlikte örneklerini perakendecilere paylaşan Alina, Zollipops’u raflara sokabilmek için anne ve babasıyla çalıştı. Whole Foods‘un satın alma departmanına bir sunum ve ürün örnekleri gönderen Alina, Whole Foods’un Zollipops’u kabul etmesi ile çalışmalarında önemli bir yol aldı. Alina, annesinin de desteği ile anneleri ikna etmek için pazarlama iletişimi stratejileri geliştirdi.

Mom Approved

Okuldan sonraki zamanını üçe ayıran Alina; vaktinin üçte birinde ödevleriyle, üçte birinde Zollipops ile, üçte birinde de kardeşiyle ve diğer konularla ilgileniyor. Alina’nın genç girişimcilere tavsiyesi ise; “Hayallerinizin peşinden gidin. Aklınıza koyduysanız başarırsınız. Yetişkinler, çocukların büyük şeyler başaracağına inanmasa da, yapabilirsiniz. Sadece kendinize güvenin.”

Etiketler