Birbirinden değerli konuşmacıları dinlediğimiz 6 haftalık maratonumuz DigitalTalks İlkbahar’23, 13 Haziran Salı günü sona erdi.
13 Haziran Salı günü iki farklı sohbetimizde dört değerli konuğumuz bizlerle birlikteydi.
“Sürekli Alışverişte Olma Halinin Olduğu Bir Dünyada Performans Pazarlaması ve Perakende Medyası Yönetimi” başlıklı ilk oturumumuzda PHD Türkiye Dijital Bölüm Başkanı Ece Özcan ile Unilever Türkiye ve Orta Doğu Dondurma Dijital Pazarlama Müdürü / Türkiye Dijital Pazarlama Lideri Efe Volkan bizlerle birlikteydi. İkinci oturumumuzda ise “Hızlı Tüketim Sektöründe Yeni Nesil Sadakat Programları & Birinci Parti Verinin Gücü” başlıklı sohbette ise Omnicom Media Group Chief Digital Officer Atakan Demirci ile PepsiCo Türkiye Dijital Pazarlama ve Sadakat Programları Direktörü Didem Namver’i ağırladık.
Birçok önemli bilginin, tecrübenin ve içgörünün paylaşıldığı sohbetlerimizi aşağıdaki videodan izleyebilir, dilerseniz Spotify veya Apple Podcasts hesaplarımızdan da dinleyebilirsiniz.
Bu seride davetimiz kabul eden tüm konuşmacılarımıza, elmas sponsorlarımız Aksigorta ve Schneider Electric‘e, platin sponsorlarımız Mey|Diageo, Ozon Global, PepsiCo, TAB Gıda ve Unilever‘e ve dinleyicilerimize teşekkürlerimizi sunarız.
Tüm oturumlarımızla ilgili bilgiye bu linkten ulaşabilirsiniz.