Instacart Şirket İçi Değerlemeyi 10 Milyar Dolara Düşürdü

 The Information’ın konuyla ilgili bilgi sahibi iki kişiye dayandırdığı haberine göre, market teslimat şirketi Instacart şirket içi değerlemesini 10 milyar dolara düşürdü.

Yeni değerlemesi Ekim ayındaki 13 milyar dolardan %20 daha düşük olan şirket, 2022 Mart ayında da %40’lık bir indirim yapmıştı.

Instacart, Reuters’in raporla ilgili yorum talebine hemen yanıt vermedi.

COVID-19 salgınının gözdesi şirket, artan enfeksiyonların kapıdan teslimatları artırması nedeniyle 2021 yılında 39 milyar dolar değerindeydi, ancak değerlemesindeki son tablo yüksekten uçan şirketlerin mevcut durumunu gösteriyor.

Start-up ayrıca 2022’de beklenen halka arzını da piyasa belirsizliği nedeniyle ertelemişti.

Etiketler