
LG Electronics USA ve BuzzFeed’in yemek sosyal ağı Tasty, mevsimsel kurabiye pişirme kitinin yer aldığı abonelik kutuları sunacakları LG/Tasty Cookie Club’ı geliştirmek için ortaklık kurdu. Bu kutulara abone olan müşterilere yılda 4 kez adım adım pişirme talimatları, organik malzemeler ve kurabiye kepçesi, pişirme matı ve önlük gibi pişirme gereçleri de gönderilecek. Aboneler ayrıca Tasty’nin Şefi Marcus Samuelsson ve diğer şeflerin tarifleriyle birlikte aboneler için özel videolarına erişebilecekler.
Yenilikçi ve yeni bir pazarlama hamlesi olarak, kurabiyeler en iyi LG fırınlarında yapılacak şekilde markalaştırılıyor; sahiplerine de şirketle bilgilerini paylaşmak ve iyi bir ilişki kurmak için bir neden sunuyor. LG, genç müşterilere ulaşmayı umarak bu abonelik sistemini kendi marka deneyimleriyle birleştiriyor. Şirket New York’taki Madison Square Garden’da, abonelik kurabiyelerinin satışa sunulacağı büyük bir çadır bile kurdu. 2019 yılının başlarında bu çadır, kokteyl yapmak için kullanılan son çıkan buzdolabının ve buz makinesinin üretebileceği değişik “el sanatı” buzlarını sergilendiği bir pop-up bara ev sahipliği yapmıştı.
LG’nin uygun (qualifying) cihazlarından birini Kasım ve Aralık 2019’da satın alan müşteriler, kurabiye kutularına ücretsiz bir yıllık abonelik kazanırken, Tasty hayranları da abonelik için kayıt olabilir veya 36 € karşılığında tek bir kit satın alabilir.