IMDb Reklam Destekli Film Hizmetini Amerika’da Piyasaya Sürdü

Yeryüzündeki herhangi bir filmin detaylarına bakılabilecek bir platform olarak bilinen IMDb, şimdi video yayınlama sektörüne giriyor. Şirket, aralıklı reklam aralarıyla desteklenen bir ücretsiz yayın platformu olan Freedive’ı piyasaya sürdü.

Freedive’ın filmleri ve televizyon programları, ABD’deki kayıtlı IMDb ya da Amazon kullanıcıları ve Amazon Fire TV sahipleri için mevcut. Fire sahipleri, “Your Apps & Channels” kısmındaki yeni simge aracılığıyla ya da akıllı Amazon cihazlarına “Alexa, Freedive’a git” diyerek giriş yapabilir. Site, sürekli yeni hizmetler sunacağını söylüyor. Siteden bir filmin sayfasında filmin Freedive’da olup olmadığı da görülebiliyor.

Hizmet; Tubi, Vudu’nun Movies On Us ya da YouTube’un Free to Watch seçkisi gibi reklam destekli ücretsiz platformlarını takip ediyor. Reklam destekli servisin çıkacağı; geçtiğimiz sene Amazon’un yayınladığı, platformu, 70 milyar dolarlık televizyon reklam pazarında rekabet etmesine yardımcı olacak bir yol olarak sunan bir raporla duyuruldu.

Freedive, filmleri “Hits of the ‘80s” (80’lerin Hitleri), “Sci-Fi” (Bilim-Kurgu), “Chills and Thrills” (Korku ve Gerilim) ve “Movies for the Family” (Aile Filmleri) gibi kategorilere ayırıyor. Bu seçki; Memento, Foxcatcher, Drive, Big Fish ve Adaptation gibi saygıdeğer filmlerle ve Fringe, Heroes ve Quantum Leap gibi dizilerle birlikte rakip sitelerdekinden daha iyi duruyor. Freedive ayrıca No Small Parts ve The IMDb Show gibi az sayıda orijinal proje de sunuyor.

Etiketler