Tayvanlı elektronik şirketi HiMirror, akıllı teknolojiyi satışla birleştirebilmenin bir yolunu buldu. Şirketin yeni HiMirror Mini Premium isimli ürünü kullanıcılara yalnızca yansımalarını göstermekle kalmayıp kullanıcıların görünüşlerini analiz edebiliyor ve nasıl geliştireceklerine dair tavsiyeler veriyor. Ayna, bir kamera ve “analiz motoru” içeriyor. Bu analiz motoru, kırışıklıklar, ince çizgiler, gözaltındaki koyu halkalar, siyah veya kırmızı noktalar, pütürlü cilt, büyük gözenekler, cilt dokusu ve kuruluk gibi unsurları tespit edebiliyor. Kullanıcılar, My Beauty Box adı verilen arayüze bağlanarak cilt bakımı ürünlerinin hangilerinin ciltlerine iyi geldiğini ve hangilerinin gelmediğini takip edebiliyor. Uygulama ayrıca, havaya dayalı önerilerde ve karşılaştığı spesifik cilt sorunlarına uygun ürün önerilerinde bulunur. Önerilen ürünler Amazon, SkinSAFE ve HiMirror veritabanlarından sunuluyor.
Ayna, kullanıcıların Google takvimine, Facebook, Instagram ve Spotify’a da bağlanmasını sağlayabiliyor. HiMirror’un CEO’su Simon Chen’in söylediklerine göre, akıllı ayna fikri eşinin ilgisini çekecek ve onu şaşırtacak bir teknoloji arayışındayken ortaya çıkmış. Şirket aynanın yaptığı ürün önerilerini nasıl oluşturduğuna ya da ürünlerin önerilmek için ödeme yapıp yapamayacağına dair detaylı bir açıklama yapmadı. İlk HiMirror Mini Premium’lar 300 dolar ya da 239 pound olacak.