Yemeksepeti, Süper Teslimat Rozeti ile Sipariş Deneyimini En Üst Seviyeye Taşıyor

Yemeksepeti, kullanıcılarının sorunsuz sipariş deneyimini en üst seviyeye taşıma vizyonuyla, Mayıs 2018’de uygulamaya aldığı Süper Teslimat rozeti ile kullanıcılarına daha kaliteli ve hızlı hizmet vermeyi amaçlıyor.

Yemeksepeti’nin iyi hizmet veren restoranlara yönelik verdiği bu rozete sahip olabilmek için restoranların bazı kriterlere sahip olması gerekiyor. Kullanıcılara belirttiği süre içerisinde siparişi teslim eden, kullanıcıların yorum ve puanlamaya dayalı geri bildirimleri sonucunda sipariş sayısı yüksek olan ve aynı zamanda iptal sipariş oranları düşük olan restoranlar “Süper Teslimat” rozetine sahip olabiliyorlar. Böylelikle kullanıcılar bu rozete sahip restoranlar ile daha hızlı hizmet alma şansına sahip olurken restoranlar da Süper Teslimat rozeti sahibi olmak için kaliteli ve hızlı hizmet sunmaya çabalayarak müşteri portföylerini de genişletiyor.

“Süper Teslimat rozeti ile restoranların kalite odaklı hizmet anlayışını artırıyor ve büyümelerine katkı sağlıyoruz”

Üye restoranların iş kalitelerini artırmaları amacıyla nasıl daha iyi servis verebilecekleri, nasıl pazarlama yapacakları ve pazarlama sonuçlarını ölçümlerken neleri ölçmeleri gerektiği gibi konularda onlara danışmanlık veren Yemeksepeti, Süper Teslimat rozeti ile de restoranların büyümelerine yardımcı oluyor.

Yaratıcı çözümlerle verimliliği ön plana çıkarmanın ana odakları olduğunu belirten Yemeksepeti Kullanıcı Deneyimi Direktörü Onur Bilgi; “Kullanıcılarımızdan günde 75 bin puanlama ve yaklaşık 15 bin yorum alıyoruz. Süper Teslimat rozeti, müşteri deneyimini en üst seviyeye çıkarma vizyonumuz doğrultusunda, kullanıcı geri bildirimlerden restoranlar ve kullanıcılar için faydalı bir sonuç üretme amacı ile hayata geçirdiğimiz bir uygulama. Restoranların iyi servis vererek hak kazandıkları bu rozet ile restoranlarımıza daha kaliteli hizmet sunmaları adına artı değer katıyoruz. Restoranlarımız Süper Teslimat rozetine sahip olmak için daha yüksek kalitede ve daha hızlı hizmet sunmaya çabalıyorlar çünkü verilere göre Süper Teslimat rozetli restoranlardan sipariş veren kullanıcılar bu alışkanlıklarını devam ettiriyorlar. Süper Teslimatlı bir siparişin ardından bir sonraki siparişin de Süper Teslimat restoranından olma oranı yüzde 40’ın üzerinde. Böylelikle Yemeksepeti olarak restoranların müşteri portföylerini genişletiyor ve büyümelerine katkı sağlıyoruz.” dedi.

Toplam siparişlerin yüzde 30’u Süper Teslimat rozetli restoranlardan geliyor

Uygulamanın hayata geçtiği Mayıs ayından bu yana kullanıcıların verdiği siparişlerin %30’u Süper Teslimat rozetine sahip restoranlardan veriliyor. Yemeksepeti’ndeki restoranların ise yüzde 10’u Süper Teslimat rozetine sahip.

Ayrıca Süper Teslimat filtresi kullanan kullanıcıların daha sonra verdiği siparişlerin yine bir Süper Teslimat restoranından verilme oranı da yüksek. Süper Teslimat filtresi kullanan kullanıcıların daha sonra verdiği siparişlerin Süper Teslimat restoranından olma oranı yüzde 49 ile en yüksek web’te olurken bu oran mobilde ise yüzde 38. Mobil detayları incelendiğinde ise Yemeksepeti iOS uygulamasından oluşturulan siparişlerin tekrarlanma oranı Android uygulamasına göre yüzde 10 daha yüksek.

Süper Teslimat kullanıcılarının favorisi Uzak Doğu mutfağı

Süper Teslimat özelliği ile yeni restoranların yanı sıra yeni mutfakların da denenmesine olanak sağlayan Yemeksepeti’nin incelediği verilere göre en yüksek yüzdede Süper Teslimat rozetine sahip olan restoranlar Uzak Doğu mutfağını sunanlar. Her 3 Uzak Doğu restoranından 1’i Süper Teslimat rozetine sahip. Pizza & İtalyan; Fast Food & Sandviç; Kebap & Türk Mutfağı; Pide; Ev Yemekleri de Süper Teslimat restoranlarının çok sayıda olduğu mutfaklar.

Etiketler