V-Count, Logo Ventures’tan 500 Bin Dolar Yatırım Aldı

Büyüme potansiyeli yüksek girişimlere destek vermek üzere, Logo Yazılım ve Actus Portföy Yönetimi ortaklığında kurulan Logo Ventures’un yeni yatırımı, ziyaretçi analitiği şirketi V-Count oldu. V-Count, Logo Ventures’tan 500 bin dolar yatırım aldı. Şirket; insan sayma, kuyruk analizi ve yoğunluk analizinin yanı sıra, yaş, cinsiyet, duygu tanıma gibi fiziksel alanlarda veri toplayan donanımları ve bu verilerin anlık analizlerle anında aksiyon alınabilecek bilgiler olarak ilettiği bulut tabanlı iş zekası platformuyla Samsung, Samsonite, Sephora, Lego, Whirlpool, GAP gibi pek çok markaya hizmet veriyor. V-Count; imge işleme, görüntü tanıma, istatiksel öğrenme ve veri madenciliği teknolojileri üzerinde çalışan teknoloji şirketi Vispera’dan sonra Logo Ventures’un ikinci yatırımı oldu.

İlk iki yatırımını Perakende Analitiği sektöründe yaptıklarını belirten Logo Ventures Yönetici Ortağı Cahit Güvensoy, “Logo Ventures olarak, B2B, FinTech, IoT gibi teknolojik derinliği olan ve bizim “Smart Money” olarak değer artışına katkı verebileceğimiz girişimlerle buluşma arzumuz aynen devam ediyor. Logo Ventures olarak, bundan sonraki hedefimiz yıl sonuna kadar bir girişime daha destek vermek.” dedi.

V-Count, yüksek teknolojisini 90’ın üzerinde ülkeye ihraç ediyor. Miami ve Dubai’den sonra Mayıs ayında Londra ofisini de açarak yurt dışı ofislerinin sayısını üçe çıkaran V-Count, yüksek teknolojisini Mauritius, Ekvador, Yeni Kaledonya, Vietnam, Katar, Meksika, Peru, Kenya, Amerika Birleşik Devletleri, Birleşik Krallık gibi 90’ın üzerinde ülkeye ihraç ediyor.

Hatırlarsınız V-Count Türkiye Ülke Müdürü Barış Orhan’ı DigitalTalks Sonbahar18‘de ağırlamıştık. Kendisinin paylaşımlarını aşağıdaki videolarda bulabilirsiniz:

Etiketler