JPMorgan Chase, Ekim ayında St. Louis’de piyasaya sürdüğü yalnızca mobil bankacılık ürünü Finn’i ülke çapında lanse ediyor.
JPMorgan Chase, bir yıldan uzun süredir Y jenerasyonunun spesifik para sıkıntılarını ve harcamalarını nelerin etkilediğini anlamak için araştırmalar yapıyor. Yalnızca mobilde kullanılan Finn, yapılan bu araştırmaların ortaya koyduğu bulgular doğrultusunda tasarlandı. Araştırmalar, Y jenerasyonunun yaptığı seçimlerde duyguların önemli bir belirleyici olduğunu, ancak duyguların parasal durumlarına olan etkilerini tam olarak anlayamadıklarını ortaya koydu.
Finn; akıllı bütçe araçları, otomatik kaydetme özellikleri sağlıyor ve uygulamanın kullanıldığı işlemleri ve satın alımları derecelendirmek için emojileri kullanabilmeyi mümkün kılıyor.
Bu yeni uygulama, tüketicilerin doğrudan telefonlarından kaydolmalarını ve dakikalar içinde bankacılık yapmalarını sağlayan Chase’in dijital hesap açılış platformuyla destekleniyor.
Finn’in başkanı Melissa Feldsher, “Finn kullanıcılarımızdan aldığımız geribildirimlerle gelişmeye devam ediyor.” dedi. “Müşterilerimizin talepleri doğrultusunda yeni özellikler ve deneyimler sunmayı iple çekiyoruz.”
JPMorgan, ülke çapında faaliyete geçirdiği bu uygulama için önemli miktarda bir yatırım yapıyor; şirket, hesap açan ve para gönderme veya fatura ödeme gibi belirli türlerde 10 işlem gerçekleştiren herkese 100 dolar veriyor.
Banka, başlangıçta iOS cihazlarında kullanılabilecek olan Finn’in bu yılın sonunda Android’de de kullanılabileceğini söylüyor.