Chatbot, Singapur’un Yaşlanan Nüfusunun Bakımına Yardımcı Oluyor

Çalışanların görevlerini verimli bir şekilde dağıtmaya ve potansiyel acil durumları olabildiğince erken belirlemeye yardımcı olmak için Singapur Red Cross, Ella isimli bir chatbot’la çalışmaya başladı. Facebook mesajlaşma üzerinden çalışan chatbot, kuruluşun Home Monitoring (Ev İzleme) ve Eldercare (Yaşlı bakımı) programındaki katılımcılarla iletişim kuruyor. Her sabah Ella, herkese nasıl olduğunu soruyor. Eğer cevap “çok iyi değilim” ise, birisinin şahsen gelip ilgilenebilmesi için Red Cross ekibine e-mail ile otomatik bir uyarı gönderiyor.

Ella, ilaç alma vakti ve evde yapılacak diğer sağlıkla ilgili görevler gibi kişiselleştirilmiş hatırlatmalar sağlayabiliyor.  Haziran 2017’de bir deneme süresini başarıyla tamamlayan ekip, gönüllüleri hizmete kaydolmaya teşvik etmek dahil olmak üzere chatbot’un kullanımını genişletmeyi planlıyor.

Etiketler