Sosyal Medya Kampı İnternet Fenomenliği Eğitimi Veriyor

Kamplar, kulübeleri ve ömürlük arkadaşlarla bağlantı kurma anılarını anımsatabilir fakat Los Angeles’taki bir kamp, gençlerin internet fenomenleri haline gelmesine yardımcı olmaya odaklanıyor.

Almanya ve Güney Afrika gibi uzak yerlerden de dahil olmak üzere dünyanın her yerinden genç yetişkinler, bu yaz Hollywood’a giderek Sosyal Fenomen Yaratma Kampı’na katılıyor.

Bazı katılımcılar, bir sonraki Justin Bieber veya Shawn Mendes olmak için çalışıyorlar. (Her iki sanatçı da sosyal platformlarda keşfedilmişti.) Ancak çoğu kampçı, yalnızca, çevrimiçi marka oluşturmak için gerekli temel bilgileri öğrenmek istiyor.

Kampın 10 günlük oturumları, Instagram ve YouTube hesaplarından nasıl gelir elde edileceğini anlatıyor ve pazarlama eğitmenlerinin, girişimcilerin ve YouTube tanınanı Michael Buckley gibi etkileyici insanların konuşmalarına ağırlık veriyor.

Ayrıca, katılımcılar, video ve klip düzenlemesi ve kişisel hayatlarını çevrimiçi kişilikleriyle dengede tutma konusunda bazı ipuçları öğreniyor.

Kaliforniya Orange County’de yaşayan 17 yaşındaki Lily Said, bu yazın başında sosyal medya kampına katılan 120 genç arasında yer alıyor. En sevdiği dizilerden biri olan Shameless için takipçi sayısı 1.140 olan bir Instagram fan sayfası var.

Said, “Aslında, kamptan bir fenomen olarak ayrılmıyorsunuz.” diyor. “Size, sosyal medyanın işleyişini ve onu en iyi nasıl kullanabileceğinizi öğretiyor. Bu alana ilgisi olan diğer insanlarla tanışma olanağı gerçekten motive edici. Çok sayıda bağlantı kazandım.”

Programda, yetenek gösterileri, Los Angeles gezisi gibi tipik yaz kampı aktiviteleri yer alsa da, teknolojiden uzak kalmakla pek alakalı değil.

Öğretilen becerilerin doğası gereği, kamp uzak bir yerde değil, Los Angeles’daki bir üniversite kampüsünde bulunuyor. Katılımcılar, yurtlarda kalıyor ve teknolojiye erişebiliyorlar.

19 yıldır Los Angeles’ta yaz kampları düzenleyen kamp direktörü Nichelle Rodriguez, “Bir kamp alanında ev sahipliği yapmak istedik fakat tema, geleneksel kamp kültürüne aykırı olduğundan dolayı bunu yapmadık.” diyor. “Kamp alanlarında teknolojiden uzak kalıyorsun ama bizim ihtiyacımız olan şey en gelişmiş ekipmana sahip olmak.”

Sosyal medya kampı ucuz değil – 10 günlük maliyeti 2.690 ABD doları – ve kampçıların ünlü olma yolunu bulacaklarına dair bir garanti vermiyor.

Rodriquez, “Amaç, onlara, sosyal medyada bir marka veya işletme başlatmaları için ihtiyaçları olan araçları sunmak.” dedi. “Kampçıların hazırlıklı ayrılmasını istiyoruz.”

Etiketler