Pazarlama Otomasyonu Şirketi SALESmanago, 3TS’den Yatırım Aldı

Merkezi Krakow’da olan teknolojik pazarlama şirketi SALESmanago, 3TS Capital Partners adlı girişimci sermayesi şirketinden 6 milyon $ yatırım aldı.

SALESmanago, bulut tabanlı online pazarlama otomasyonu sunuyor ve e-ticaret ve B2C şirketlerine, müşteriye yakınlaşmayı ve satışa dönüşüm oranını artırmayı sağlayan imkanlar sunuyor. SALESmanago aldığı bu yatırımla, teknoloji platformunu geliştirmeye devam edecek ve Avrupa’da daha da büyüyecek.

Polonyalı şirket 2011 yılında girişimci Grzegorz Blazewicz ve Konrad Pawlus tarafından kuruldu. Kısa sürede pazarlama otomasyonu endüstrisinde bölgede lider konuma geldi. Bugün 130 çalışanı, 5.000’den fazla müşterisi ve 40 ülkede 400 iş ortağı var.

Pazarlama otomasyonu platformu SALESmanago ve mobil tarafta yer alan APPmanago, şirketin iki anahtar ürünü. SALESmanago’nun teknolojisi, gerçek zamanlı web sitesi ve mobil uygulama analitiği imkanı sunuyor. Ayrıca bu imkanı, tahminlenebilir teklif oluşturma ve geçmiş satışlar ışığında teklif oluşturma motorları ile birleştiriyor. Bu araçlar, müşterilere e-posta pazarlama, dinamik web sitesi içeriği, sosyal medya ve mobil pazarlama alanlarında tam kişiselleştirebilme kabiliyeti sağlıyor.

SALESmanago kurucusu ve CEO’su Grzegorz Blazewicz ilgili açıklamasında: “3TS’i bize yatırım yapmaya ikna ettiğimiz için çok mutluyuz. Girişimcilikte önde gidenlerden olduklarını ve teknoloji alanındaki tutkumuzu paylaştıklarını gördük. Bu yatırım uluslararası genişlememizin yanı sıra B2C ve e-ticaret müşterilerimize sunacağımız emsalsiz yeni özellikleri finanse etmemizi sağlayacak. Avrupa’da pazarlama otomasyonu, özellikle B2C segmenti için, yolun başında sayılır. Bu pazarın büyümesinde önemli bir oyuncu olmak istiyoruz.” diyor.

Yatırıma ilişkin değerlendirmeyi yürüten 3TS şirketinin ortağı Zbigniew Lapinski ise şöyle diyor: “SALESmanago doğru bir yörüngede ve yatırım yapmak için aradığımız tüm özellikleri karşılıyor. Kullanıcı ile yakınlaşma ve satışa dönüştürme konularına yaklaşımları ile şirketlerin, müşterilerinin online davranışlarına adapte olmalarını ve daha iyi tahminleme yapabilmelerini sağlıyor. SALESmanago’nun ekibi ve vizyonundan etkilendik ve uluslararası pazardaki pozisyonunu güçlendirmeye yardımcı olmaya  can atıyoruz.”

Etiketler