Harvard Business Review Türkiye Aboneliklerinde %40 İndirimli Yeni Yıl Kampanyası

Bu bir advertorial’dır.

Dünyanın en prestijli iş ve yönetim dergisi Harvard Business Review 90 yıldır yönetime yön veriyor, yol gösteriyor ve iş dünyasının temel sorunlarına pratik ve reel çözümler sunuyor.

İş dünyasını yaratma, yönetme ve dönüştürmeye yönelik en iyi fikirlerin kaynağı olma amacı taşıyan Harvard Business Review 1922 yılından bu yana yöneticilerin karşı karşıya kaldığı her duruma yönelik güvenilir bilgi kaynağı olarak, dünyanın rakipsiz yönetim dergisidir. HBR’ın makaleleri farklı sektörler, yönetim birimleri ve coğrafi lokasyonlara ilişkin son derece geniş bir içerik yelpazesi sunmaktadır. Liderlik, organizasyonel değişim, müzakere, strateji, işletme, pazarlama, finans ve insan yönetimi gibi önemli alanlara odaklanan HBR, konu çeşitliliği bakımından son derece zengin olmakla birlikte titiz analizleri, özenli çalışmaları ve deneyimleriyle iş dünyasında birer otorite haline gelmiş üst düzey yöneticilere hitap etmektedir. HBR içeriğinin en önemli karakteristiği hayata geçirilebilir, uygulanabilir ve gerçek iş dünyasında test edilebilir olmasıdır.

HBR Türkiye, derginin 11. lokal edisyonu olarak Ekim 2012’de yayın hayatına başlamıştır. Hedef kitlesinde CEO’lar, üst düzey yöneticiler, yöneticiler, girişimciler ve işletme akademisyenlerine ek olarak öğrencilerin de yer aldığı HBR Türkiye her ay dünyanın en önemli akademisyenleri, iş dünyasının fikir önderleri ve danışmanlardan liderlik, strateji, inovasyon, insan kaynakları yönetimi, küreselleşme ve finans alanlarında araştırmaya dayalı makaleler yayımlamaktadır. Buna ek olarak, yerel editörler de global fikirleri yerele uyarlayarak Türk okurların spesifik ihtiyaçlarına cevap verecek nitelikte bir içerik geliştirmektedir.

Kampanya Detayları

  • Kampanya 22 Aralık 2015 ile 20 Ocak 2016 tarihleri arasında geçerlidir.
  • Kampanya süresince 1 yıllık Dergi+Web abonelik fiyatı 230 TL yerine 139 TL’dir.
  • Kampanya süresince 1 yıllık Dergi+Web+Dijital abonelik fiyatı 339 TL yerine 229 TL’dir.
  • Kampanya indirimi tüm kredi kartlarına peşin satışlar için; 3 taksit fırsatı ise Garanti Bankası ve Yapı Kredi Bankası kredi kartları için geçerlidir.
  • Harvard Business Review Türkiye Dergisi, Ocak/Şubat ve Temmuz/Ağustos aylarında iki aylık özel sayı olmak üzere yılda 10 sayı olarak yayımlanır. Bu nedenle Şubat ve Ağustos aylarında dergi gönderimi yapılmamaktadır.
  • Web erişimi, aboneliğiniz boyunca hbrturkiye.com üzerinde bugüne kadar yayınlanmış tüm dergilere ve içeriklere erişim imkanı sağlar. Abonelik bitiminde tüm erişim son bulur.
  • Dijital erişim, aboneliğiniz boyunca iPad/iPhone ve Android uygulamamız üzerinden derginin interaktif dijital versiyonlarına ait tüm sayılara erişim imkanı sağlar. Abonelik bitiminde tüm erişim son bulur.
  • Kampanya yeni ve yenileme olmak üzere tüm abonelikler için geçerlidir. Eğer mevcut bir aboneliğiniz varsa abone portalına giriş yaparak Bilgilerim>Aboneliklerim menüsünden Aboneliği Uzat diyerek mevcut aboneliklerinizin süresini indirimli fiyatlar üzerinden uzatabilirsiniz.
Etiketler