Hopi 2.0’a Sayılı Günler Kaldı

Boyner Grup’un Nisan ayında lanse ettiği Hopi, altı ayını doldurdu. Altı ayda 2,5 milyon üyeye ulaşan Hopi, üyelerine bugüne kadar 30 milyon Paracık kazandırırken Hopi’liler üye markalardan yaptıkları alışverişlerde bu Paracık’ları katlayarak 50 milyon Paracık olarak harcadılar.

Bu çerçevede Boyner Grup CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner şunları ifade etti: “Hopi, genel kampanya ve indirimler yerine, müşterilere yaşam tarzları, beğenileri ve  alışveriş alışkanlıkları doğrultusunda kişiselleştirilmiş teklifler ve kampanyalar sunuyor. Hopi’liler kendi ihtiyaçlarına ve alışveriş alışkanlıklarına uygun kampanyalardan yararlanarak alım güçlerini artırırken üye markalar da doğru müşteriye, doğru zamanda, doğru kampanyayı sunarak trafik, satış, ciro ve yeni müşteri kazanımını artırıyorlar. Müşteriyle marka arasında ‘kazan-kazan’ ilişkisi kuran Hopi hızla sevildi ve benimsendi. Hopi’lilerin yarısından fazlası Hopi’yi alışverişinin ayrılmaz bir parçası görüp aktif şekilde kullanıyor. Hopi kampanyaları sayesinde yüzde 20 trafik artışı, yüzde 50 ciro artışı elde eden üye markalarımız oldu. Hopi ile yapılan işlem hacmi de 700 Milyon TL’ye ulaştı.”

Hopi 2.0’a sayılı günler kaldı

Eylül ayında Hopi Genel Müdürü Onur Erbay ile yaptığımız röportajda konuştuğumuz, Hopi’ye yeni özelliklerin eklenmesi konusunda oldukça yol alınmış gibi. Cem Boyner’in aşağıdaki açıklamaları bunu bize gösteriyor:

“Hopi ile en iyi ürüne en iyi kampanya ile ulaşan müşterilerimiz ödemeyi de cüzdanına ihtiyaç duymadan Hopi’siyle tamamlayabilecek. Mobil ödeme fonksiyonunun Hopi’ye eklenmesiyle birlikte Hopi’nin ölçeklenmesi daha da hızlanacak. Hedefimiz, Hopi sayesinde müşterilerimizin alışverişin her aşamasında eşsiz bir deneyim yaşamasını ve iyi hissetmesini sağlamak.”

İletişim çalışmalarında Tolga Çevik ile yola devam edecek Hopi’nin 2015 yılsonunda 4 milyon, birinci yılının sonunda 5 milyon üyeye ulaşması hedefleniyor. Hopi ekosisteminde şu an hazırgiyimden ayakkabıya, otel rezervasyonundan araç kiralamaya, online kitap alışverişinden online hazırgiyim alışverişine, eğlenceden elektroniğe kadar 35 civarında üye marka bulunuyor. Hopi üye marka sayısının 2015 yılsonunda 55’e, birinci yılın sonunda 100’lü sayılara yükselmesi planlanıyor.

Bu arada tekrar hatırlatmak isterim; DigitalTalks Sonbahar15‘te, 17 Kasım Salı akşamı Hopi Genel Müdürü Onur Erbay’ı ağırlayacağız. Eminim Onur Erbay’ın bize aktaracağı önemli bilgiler olacak.

Etiketler