Bayramda Binlerce Çocuğu Mutlu Eden Uygulama: Bounty

Mobil kitlekaynak (crowdsourcing) uygulaması olan Bounty Ramazan Bayramı’nda yaratıcı bir projeye imza atıyor. Sisteminde kayıtlı 40.000’e yakın kullanıcısı olduğunu öğrendiğimiz Bounty, kurumsal müşterilerine mağaza denetimi, gizli müşteri, ürün denetimi, saha operasyonu çalışmaları gibi çözümler sunuyor. Fakat bu sefer Bounty, 40.000 kişilik insan gücünü bayramın ruhuna uygun bir şekilde kullanıyor. Bizim de Twitter’da karşılaştığımız “Şekerden Bir Bayram” projesi ile Bounty Türkiye’deki çocukların yüzünü güldürmeyi amaçlıyor.

sekerdenbirbayram_bounty_screnshotKullanıcılarından marketten bir çikolata almalarını ve bu çikolatayı herhangi bir çocuğa vermesini isteyen Bounty, görev başına kullanıcılarına 3 TL vererek çikolata masraflarını karşılıyor. Kullanıcılar da çikolataları çocuklara verdikten sonra onların mutluluklarını fotoğraflayıp Bounty’ye gönderiyor. Bounty’den aldığımız bilgiye göre tüm Türkiye’de aktif kullanıcıları ile 1 günde 66 ilden 1.000’e yakın çocuğu mutlu etmişler.

Yorum almak için ulaştığımız, Bounty kurucu ortaklarından ve topluluk yöneticisi olan Çağlar Bozkurt, kampanya ile ilgili şunları söyledi; “Biz 40.000 kişilik bir aileyiz. Bu kadar büyük bir aile olduğunuz zaman da fark yaratacak şeyler yapabiliyorsunuz. Biz de bu bayram, kullanıcılarımızdan etraflarındaki çocukları mutlu etmelerini istedik. Bayramda çocukların sevinmesine katkıda bulunmak ve onların daha çok gülmesine vesile olmak için #sekerdenbirbayram kampanyasını başlattık. Bu zamana kadar birçok kurumsal firma adına saha operasyonu gerçekleştiren kullanıcılarımız, bu anlamlı görev için de bizi kırmadı ve 1 günde 1.000’e yakın çocuğu mutlu etti. Bu gidişle bayram boyunca 5.000’e yakın çocuğun mutlu fotoğraflarını alacağız gibi görünüyor.  Böylesine anlamlı bir günde, toplumdaki her yaştan ve her gelir düzeyinden çocuğa kullanıcılarımızla birlikte ulaşıp onları gülümsetebilmek, Bounty ekibi olarak bizleri çok mutlu etti.”

Çağlar Bozkurt bu kampanyanın bayramın sonuna kadar devam edeceğini ve ilerleyen günlerde Bounty’nin binlerce kullanıcısının dahil olacağı daha farklı sosyal sorumluluk projeleri gerçekleştireceklerini belirtti.

İtiraf etmek gerekirse Twitter’da bu kampanyayı görünce, bu projenin arkasında Bounty ile birlikte bir markanın, örneğin Ülker, olduğunu düşünmüştüm. Ama yanılmışım. Bence birçok marka için Bounty altyapısını kullanarak ortaya çıkartılabilecek ciddi iletişim fırsatları var. Düşünmekte fayda var… Bu yaratıcı projeyi hayata geçiren Bounty ekibini DigitalTalks olarak tebrik ediyoruz.

Etiketler