Dollar Shave Club Ürün Gamını Genişletiyor

2012’de yayınladığı absürd viral video ile adından söz ettiren ve bugün 1,7 milyon üyesi olan Dollar Shave Club ürün gamını genişletmeye devam ediyor.  Tıraş bıçaklarından sonra portföyüne tıraş kremi, tıraş sonrası krem ve ıslak mendili ekleyen Dollar Shave Club şimdi de saç seçillendirici ürünlerini kullanıcılarına sunmaya başladı. 1 Nisan’da aktif hale gelecek online test sonrası kullanıcıların kendilerine uygun saç şekillendiriciyi seçmesi daha kolay hale gelecek.Style_By_BoogieEn pahalı ürünün 10$ olduğu saç şekillendiricisi kategorisi Dollar Shave Club’un ana fiyat stratejisi ile uyumlu. Beğenilmeyen ürün yerine yeni bir ürün vermeyi taahhüt eden şirket, The Boogies’s saç ürünlerini de tıraş kremi ve tıraş sonrası krem ürünleri gibi abonelik yöntemi ile değil sipariş sonrası hemen gönderiyor.

2011 yılında kurulan Dollar Shave Club bugün ulaştığı rakamlar parmak ısırtacak cinsten. Ayda 1,7 milyon aktif üyesine 62 milyon tıraş bıçağı kartuşu gönderen Dollar Shave Club, Amerika tıraş bıçağı pazarının %3,4’ten fazlasını elinde tutuyor. Kurucu Ortak ve CEO Mike Dubin’in belirttiğine göre şirket 2014’te 65 milyon $ gelir etti. Erkeklerin sorunlarını ulaşılabilir fiyatlarla çözmeye odaklanan Dollar Shave Club’un ana misyonuna bağlı kaldıklarını belirten Dubin, ileriye dönük net planlarının olduğunu ama şu an bunları konuşmak için biraz erken olduğunu belirtti.

2 girişimcinin bundan yaklaşık 4 yıl önce kurduğu ve küresel güce sahip güçlü rakiplerin olduğu doymuş (saturated) Amerika pazarında farklı bir iş modeli ve pazarlama stratejisiyle başarılı bir şekilde ilerleyen Dollar Shave Club’u birçok girişimcinin ve şirketin ilham almak için yakından izlemesi gerektiğini düşünüyoruz.

Etiketler