DigitalTalks Sonbahar23’ün İkinci Haftasında Odağımızda Müşteri Deneyimi Vardı

Alanında uzman, birbirinden değerli konuşmacıları dinleyeceğimiz 6 haftalık maratonumuz DigitalTalks Sonbahar’23 devam ediyor. 29 Kasım Çarşamba günü iki farklı oturumda üç değerli konuğumuzu ağırladık.

“Geleceği Şekillendirmek: Müşteri Deneyimini Sürekli Geliştirmek” başlıklı ilk sohbetimizde Turkcell Müşteri Deneyimi ve Dijital Direktörü Baycan Kaçan ile Beymen Müşteri Deneyimi ve Büyüme Direktörü Efe Çapar bizlerle birlikteydi.

Hepsiburada Müşteri Deneyimi ve İnsan Kaynaklarından Sorumlu Grup Başkanı Esra Beyzadeoğlu’nu ise “E-ticarette Müşteri Deneyimini Uçtan Uca Planlamak, Yönetmek ve İleriye Taşımak” başlıklı ikinci oturumumuzda ağırladık.

Birçok önemli bilginin, tespitin, içgörünün ve tecrübenin paylaşıldığı iki sohbetimize aşağıdaki videodan ulaşabilirsiniz:

Dilerseniz bu sohbetleri SpotifyApple Podcasts platformlarındaki hesaplarımızdan da dinleyebilirsiniz.

Bu seride davetimizi kabul eden tüm konuşmacılarımıza; elmas sponsorumuz İşTurkcell‘e; platin sponsorlarımız Alternatif BankPegasus Hava YollarıTAB Gıda ve Unilever‘e, altın sponsorlarımız ArvatoDataroid ve fiCommerce‘e teşekkürlerimizi sunarız.

Tüm oturumlarımızla ilgili bilgiye bu linkten ulaşabilirsiniz.

Etiketler