OnlyFans Mağaza Özellikleri Eklemek İçin Spring ile Ortaklık Kurdu

OnlyFans’a fiziksel ürünler geliyor. Daha önce TeeSpring olarak bilinen ve kısa süre önce Amaze tarafından satın alınan ticaret şirketi Spring ile yapılan ortaklıkla beraber OnlyFans içerik üreticileri, abonelerine doğrudan platform sayfalarında fiziksel ürünlerini satabilecekler.

Bu özellik, iki şirketin web sitelerinin entegrasyonu aracılığıyla sağlanıyor. Mağaza özelliği etkin olan bir içerik üreticisinin sayfasına gittiğinizde, hangi ürünlerin mevcut olduğunu görebilir ve ardından satın alma işlemi için Spring’in sayfasına ulaşabilirsiniz.

OnlyFans CEO’su Ami Gan bir basın açıklamasında, “Önceliği her zaman içerik üreticilerine veren bir şirket olduğunu belirten OnlyFans’ta 3 milyondan fazla içerik üreticisi var, yani 3 milyondan fazla küçük işletme artık yeni bir para kazanma aracına erişebiliyor.” dedi.

OnlyFans işlemden bir komisyon almıyor, bu sayede içerik üreticilerini işletmelerini platforma daha derinlemesine entegre etmeye teşvik ediyor. Şirket geçen yıl 433 milyon dolar kâr elde etmişti ve bu yıl 2,5 milyar dolar gelir elde etme yolunda ilerliyor. 

Bu yeni entegrasyonu kullanan içerik üreticiler, diğer Spring mağazalarıyla aynı komisyonları görecekler. Bir üreticinin satılan ürün başına elde ettiği gelir üretim maliyetine bağlı olarak değişiyor. Örneğin bir kapüşonlu sweatshirt’ü basmanın maliyeti 31,95 $ ise, bir içerik üretici bunu 50 $’a satarsa, satıştan 18,05 $ kazanacaktır.

İçerik üreticileri ürünleri için kendi fiyatlarını belirleyebilir ve ayrıca gömlekler, kupalar, yastıklar, iPhone kılıfları ve yapbozlar da dahil olmak üzere 120’den fazla ürün arasından ne tür ürünler satmak istediklerini seçebilirler.

Etiketler