Birbirinden değerli konuşmacıları dinleyeceğimiz 6 haftalık maratonumuz devam ediyor. 31 Mayıs Salı günü YouTube kanalımızdan canlı yayınladığımız iki oturumumuzda dört değerli konuğumuz vardı.
“Müşteri Deneyimini Bütünsel Düşünmek” başlıklı ilk sohbetimizde TAB Gıda Pazarlama Direktörü Caner Alpaslan ile Unilever Digital Hub Direktörü Nazlı Eda Kırali’yi ağırladık.
İkinci oturumumuzda ise Dataroid Satış & Büyümeden Sorumlu Direktör Elif Parlak ile Yemeksepeti Chief Product Officer’ı Nedim Nahmias, “Kusursuz Müşteri Deneyimi Yaratmak” başlıklı sohbette bizlerle birlikteydi.
Önemli tespitlerin, tecrübelerin ve değerli içgörülerin paylaşıldığı bu iki sohbetin tamamına aşağıdaki videodan ulaşabilirsiniz:
Bu seride davetimizi kabul eden tüm konuşmacılarımıza, elmas sponsorumuz Türkiye İş Bankası‘na ve Visa‘ya, platin sponsorlarımız Arvato SCS, UiPath ve Unilever‘e, altın sponsorumuz Dataroid‘e ve medya sponsorumuz Bloomberg Businessweek Türkiye‘ye teşekkürlerimizi sunarız.
09 Haziran Perşembe günü DigitalTalks İlkbahar22’nin altıncı hafta oturumlarında görüşmek üzere.