Yeni Yapay Zeka Sistemi, Mağazaların Ürün Gamlarını Seçmesine Yardımcı Oluyor

Symphony RetailAI, perakendeciler için içgörü ve analiz sunan yapay zeka özellikli bir araç seti. Symphony’nin ürünleri, içgörüleri hızlıca ortaya çıkarmak ve zekice eylemler önermek için milyarlarca müşteri işlemini işleyebilen bir yapay zeka “karar koçu” içeriyor. Şirket ayrıca, perakendecilerin daha karlı mağaza düzenleri tasarlamasına yardımcı olan Shelf Intelligence adlı yeni bir ürün çıkardı.

Bu yeni yazılım, raf düzenlerinin etkililiğine ilişkin gerçek zamanlı ölçümler sağlamak için yapay zeka tabanlı bir kişisel karar koçu ve derin öğrenim görüntü tanıma özelliği kullanıyor. Sistem, perakendecilerin daha verimli planogramlar geliştirmesine, hangi markaların rafta yan yana konması gerektiğini, promosyon taktiklerini ve alışveriş davranışlarını analiz etmesine yardımcı oluyor.

Symphony’ye göre, müşteriler çok fazla seçenekten dolayı boğulmuş hissettiğinde genellikle bir şey almamayı tercih ediyorlar. Bu nedenle, Shelf Intelligence yazılımının yardımcı olduğu şeylerden bir tanesi, daha küçük mağazalarda daha doğru (curated) ürün seçimi sağlamak.

Bu yeni sistem, perakende mağazalarını otomatikleştirmeye yardımcı olan teknolojiyi sağlayan ReTech Labs ile birlikte geliştirildi. Sistem her iki şirket tarafından geliştirilen teknolojiyi birleştiriyor.

Symphony RetailAI’de Kullanıcı Deneyimi ve İnovasyon Başkanı Vish Kirpalani, “ReTech Labs ile birlikte çalışarak, rafın gerçek zamanlı bir resmini sunan, benzersiz ve anlamlı içgörüler elde etmeyi sağlayan Symphony RetailAI Shelf Intelligence’ı lanse ettik.” diyor.

Etiketler