Bu Startup Evlerde Aniden Ortaya Çıkan Mağazaları Yarattı

Perakendecilerin özel bir alışveriş deneyimi yaratmak için yaptıkları pek çok şey var. Bunlara geleceğin alışveriş merkezleri için yapılan hiper-bağlantılı konsept ve mağazaları otomatikleştirmek için yapay zekayı kullanan perakende çözümleri de dahil. Şimdi, ABD merkezli startup MaisonMarché, pek çok moda markasını bir araya getiren ürünleri evlerin içinde sergileyen mağazalara dayanan yeni bir iş modeli yarattı.

Bu fikir, MaisonMarché’nin kurucusu olan Sarah Easley’in aklına, moda öncüsü insanların pek çoğunun daha az bilinen yeni markaları keşfetmek ve profesyonel bir stilist aramak için ne kadar az vakti olduğunu fark ettiğinde gelmiş. MaisonMarché’nin seçtiği markalar konusundaki kriterleri harika bir stil ve sosyal farkındalık. Mağaza şu anda değişimli olarak sunulan, bulması zor 50 moda ve aksesuar markasını bünyesinde barındırıyor.

Aniden ortaya çıkan bu mağazalar, özel evlerde hazırlanıyor ve bu evler ev sahipleri tarafından idare ediliyor. MaisonMarché ev sahiplerine mağazaları nasıl idare edecekleri ve sunacakları konusunda talimatlar veriyor. Tasarımcılar ve satıcılar ürünleri MaisonMarché’e sınırlı bir süre için teslim edecek. Ev sahipleri arkadaşlarını alışveriş için davet etmek ve satışlardan hem kendilerine hem de MaisonMarché’e gidecek oranları belirlemek konusunda sorumluluk üstleniyor. Buna ek olarak, MaisonMarché stil danışmanlığı hizmeti de sunuyor. Ekip aynı zamanda müşterilere hangi parçaların kendilerine daha çok yakışacağı ve farklı ortamlara uygun görünüşlerin nasıl yaratılacağı konusunda da fikir veriyor.

Dahası, MaisonMarché her etkinlikten elde edilen kârı birlikte çalıştığı dört yardım kuruluşundan birine bağışlıyor: EveryTown for Gun Safely, Children’s Hope Chest, FamilyCenters ve Every Mother Counts.

Etiketler