Bankalararası Kart Merkezi (BKM), Türkiye’de hızla yayılan temassız ödeme alışkanlığını ve bu ödeme yönteminin iş yerlerine sağladığı avantajları konu alan bir dijital reklam kampanyasını hayata geçirdi.
Kampanya hakkında değerlendirmede bulunan Bankalararası Kart Merkezi (BKM) Genel Müdür Yardımcısı Celal Cündoğlu, “Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de hızla yayılan ve tüketicilerde bir alışkanlık haline gelen temassız ödeme yöntemi, iş yerleri için de pek çok fayda sağlıyor. Biz de, eskimeyen kalitelerinden, güler yüzlü hizmetlerinden ve samimiyetlerinden vazgeçmeyerek adeta ‘efsane yaratan’ iş yerlerinin hikâyelerini paylaşmaya ve temassız ödeme yönteminin onlara nasıl katkı sağladığını anlatmaya karar verdik. Efsanesini emekle, özveriyle, teknolojik yeniliklere gösterdiği uyumla yaratan onlarca iş yeri arasından Asuman Çikolata Dükkânı, Asri Turşucu ve Tostçu Erol ile bu yolculuğa başladık. Yarattıkları efsanelere dair sırlarını, hikâyelerini, temassız ödeme yöntemini hikâyelerine nasıl dâhil ettiklerini samimi bir şekilde aktardıkları bu içerik serisine imza atmaktan dolayı çok mutluyuz” dedi.
Çikolatanın efsanesi Asuman Çikolata Dükkânı
Turşunun efsanesi Asri Turşucu
Tostun efsanesi Tostçu Erol