Ulaşım Datasından Elde Edilen Restoran Rehberi

ABD çapında 12 şehirdeki yolcu indirme-bindirme noktalarını analiz ederek oluşturulan Uber’in yeni restoran rehberi, tamamen lokasyonlardaki trafik hacmine dayanarak oluşturulmuş. Bu yeni rehber, her şehir için 6 farklı kategori listeliyor. Yolculuğun ve kullanılan ulaşım şeklinin türüne göre düzenlenen restoran rehberinin data analizi, en iyi brunch lokasyonları, en iyi randevu noktaları, hafta sonu seçimleri, yeni çıkanlar, yerel favoriler ve en popülerler olmak üzere 6 kategoride sıralanıyor.

Los Angeles, Chicago ve New York gibi beklenen şehirlerin yanı sıra rehberde Denver, Nashville, Pittsburgh ve Phoenix gibi lokasyonlardan da restoranlar mevcut. Şirket yakın zamanda verilerini güncellemeyi ve diğer şehirlere de geçmeyi planlıyor.

Datanın daha fazla işe yaramasının yollarını bulmak verimliliği artırmak için kritik. Şehirsel alanlardaki çalışmaların büyük bir kısmı, toplumsal analiz ve kullanım için bilgi kümeleri açmak üzerine yoğunlaşmış durumda.

Etiketler