Masterpass Üye İşyeri Sayısını Artırıyor!

Mastercard’ın dijital ödeme markası Masterpass, Türkiye’de çalıştığı işyeri sayısını gün geçtikçe artırıyor. Bu zincire en son dünyanın önde gelen fast food markası Domino’s Pizza da eklendi.

Artık, Domino’s Pizza müşterileri web sitesinden ya da uygulama üzerinden siparişlerini daha basit, hızlı ve güvenilir şekilde Masterpass aracılığı ile verebilecek.

Hep konuştuğumuz gibi tüketici özellikle mobilde kolaylık (convenience) arıyor. “Tek tıkla ödeme” ise bunun için biçilmiş bir kaftan… Masterpass’in bu alanda sağlam ve emin adımlarla ilerlediğini söyleyebilirim.

Tabi bu hizmeti sadece online dünya için düşünmemek gerek. Bildiğiniz gibi offline ticaretin pasta içindeki payı çok daha fazla. Finansal teknoloji şirketlerinin (bankaları da işin içine dahil ediyorum) önümüzdeki günlerde en büyük gündemi mobil ödemeler dünyasında, pazardan daha fazla pay kapmak olacak… Cebinde birden fazla bankaya ait kartı olan tüketicinin mobil cüzdanına hangi kartını tanımladığı rekabeti ileride daha fazla etkileyecek. Bakalım hangi markalar bu süreçte öne çıkacak.

Etiketler