Disney’in Hızlandırma Programı İkinci Kez Kapılarını Yeni Girişimlere Açıyor

Disney geçtiğimiz yıl devreye aldığı hızlandırma programı ile birçok girişime destek olmuş ve bu girişimlerin büyümelerine yardım etmişti. Disney şimdi de ikinci kez kapılarını yeni girişimlere açıyor.

İlk programa seçilen girişimler birçok önemli engeli aşmış durumda. Bu şirketlerin bazıları ya yatırım aldı, ya başka şirketler tarafından satın alındı ya da karlı hale gelmeyi başardı.

Örneğin, plastik ürünlerin dijital cihazlarla etkileşime girmesini sağlayan SnowShoe; Lowercase Capital, Foundry Groups’ AngelList gibi yatırım fonlarından toplamda 3,5 milyon dolarlık tohum yatırımı aldı.

Bunun yanı sıra hızlandırma merkezinde yer alan, Snapchat için pazarlama platformu olarak hizmet veren Naritiv düzenlediği Pretty Little Liars kampanyasıyla Snapchat üzerinden 1,3 milyon takipçiye ulaşmayı başardı.

Disney’in 2015 hızlandırma programına aldığı kimi projeler şu şekilde:

Decisive: Kullanıcı etkileşimine göre, reklam verenlerin mobil reklam kampanyalarını optimize etmelerini sağlayan bir SaaS şirketi.

EMOTIV: Duyguları ve zihinsel performansı kontrol eden ve nesneleri düşünce gücüyle hareket ettiren bir cihaz geliştiren şirket.

FEM Inc.: Herhangi bir web sitesi ya da uygulamaya video içerik sağlayan veya tavsiye eden bir platform.

HYP3R: Şirketlerin etki gücü yüksek (influential) müşterileri tanımasını ve onlarla gerçek zamanlı etkileşime girmesini sağlayan bir şirket.

imperson: Yapay zeka platformu üzerinden hayranların sevdikleri film ya da televizyon karakterleriyle iletişime geçmesini sağlayan bir platform.

Disney’in bu şirketlerin herbirine 120 bin dolara kadar yatırım sermayesi sağlayacak. Şirketler şimdiden Disney yöneticileri ve liderlerinin danışmanlığı altında çalışmaya başladı. Bu ikinci program bu girişimlerin kendilerini yatırımcılara tanıtacakları 6 Ekim’de Los Angeles’da düzenlenecek Demo Day ile sona erecek.

Etiketler