Boyner Grubu Hopi’yi Lanse Etti!

Boyner Grubu, işbirliği yaptığı farklı markaların kişiye özel tekliflerinin sunulacağı mobil uygulaması Hopi’yi lanse etti.

Esma Sultan Yalısı’nda yapılan basın toplantısında Boyner Grup CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner; “Hopi’yi perakende sektörünü kökten dönüştürecek, piyasayı canlandıracak yeni bir icat, yeni bir iş ve alışveriş modeli olarak görüyoruz. 2000’lerin başında Advantage Kart taksitli alışveriş modeliyle Türkiye’de perakende sektörünü dönüştürmüştü. Advantage Kart modeli müşterilerin hayallerine ulaşmasını sağladı ve hayatı zenginleştirdi. Hopi’nin özellikle ödül sistemi ‘Paracık’la daha da büyük bir değişim yaratacağını öngörüyoruz. Hopi müşterilere daha fazla bilgi, daha fazla seçenek ve Paracık sunarak onları güçlendiriyor. Boyner Grup mağazalarından alışveriş yapan 16 Milyon müşterimizin yaklaşık 10 Milyonunda akıllı telefon var. 3 yıl gibi kısa bir zamanda akıllı telefon kullanımının daha da artmasıyla 15 Milyona yakın müşterimizi Hopi’li yapmak istiyoruz.” dedi.

E-ticaret alanında da oldukça deneyimi olan Hopi Genel Müdürü Onur Erbay ise Hopi’de teknolojiyi de kullanarak müşteriyi heyecanlandıracak birçok yenilik sunacaklarını belirtti. Erbay, “ Arka planda çalışan önemli bir ‘CRM ve big data’ yazılımı var. Hopi, teknolojisiyle ‘big data’dan yararlanarak kampanyaları kişiselleştirerek müşteriler ve markalar için değer yaratıyor. Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini markaların binlerce teklifiyle en uygun şekilde eşleştiren bu yazılım herkese kazandırıyor. Böylece Hopi müşterileri kendi tercih ve alışkanlıklarına uygun en cazip kampanya ve teklifleri artık ceplerinden takip edip faydalanabilecekler. Markalar ise müşteriye uygun ürün ve teklifleri ulaştırarak verimliliklerini artıracaklar. Yıl sonuna kadar mobil ödeme, fotoğraf ile ürün arayabilme, ‘Benim Olsa’ listesi oluşturma ve sevdikleriyle paylaşabilme gibi pek çok yeniliği Hopi’ye adım adım entegre edeceğiz. Hopi yeni teknolojilerle ve farklı sürprizlerle kendini sürekli yenileyecek.” dedi. Erbay’ın beklentisi 1 yıl sonunda 5 milyon Hopi kullanıcısının olacağı yönünde.

App Store ve Google Play’de yayınlanan uygulamayı yüklemek ücretsiz. Ayrıca Hopi’yi yükleyen ilk 1 milyon kişiye 25 Paracık (1 Paracık = 1 TL) ödül olarak veriliyor.

Hopi’de müşteriler ilk aşamada Altınbaş, Altınyıldız Classics, Avis, Banana Republic, Beymen, Beymen Club, Beymen Business, Bimeks, Boyner-YKM, BP, Budget, Divarese, Digiturk, Dry Center, Fabrika, Finspor, GAP, İDO, Joker, Kahve Dünyası, Marks&Spencer, Morhipo, MNG Kargo, Network, Opmar Optik, Migros, Port Vale, Que, Silk&Cashmere, Turkcell, Yargıcı gibi markaların özel kampanya ve avantajları ile buluşabiliyor.

Gelişen teknoloji ile birlikte alışveriş alışkanlarımızın değiştiği bir gerçek. Hopi arkasına Boyner Grubu’nun da gücünü alarak perakende sektöründe yenilikçi bir işe girişmiş gibi. Bakalım önümüzdeki süreçte Boyner Grubu Hopi’den aradığını bulabilecek mi? DigitalTalks Ekibi olarak gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.

Etiketler